Giftmamma med2jenter Skrevet 6. februar 2010 #1 Skrevet 6. februar 2010 Her har vi vært oppe siden kl.5.. Altfor tidlig spør du meg.. Har nettopp sittet å sett på reven som tusler rundt i hagen, og katten som kom 5 meter bak.. Er det mulig lissom??(kanskje jeg hallisunerer,og at det er min indre Jon Blund som snakker;) Trodde reven tok katten jeg, men den så ikke ut til å bry seg stort.. Jaja, ha en flott dag alle sammen, jeg håper snuppa har tenkt å ta seg en blund snart igjen, slik at mor også kan gjøre det samme:) ------- Er ikke den mest aktive brukeren her inne, var mer her med nr.1... Så sikkert ikke alle som "kjenner" meg, men ser fortsatt en del "kjente" navn:)
ifie Skrevet 6. februar 2010 #2 Skrevet 6. februar 2010 Takk! Ønsker deg også en fin lørdag! I dag sto vi opp halv seks, vi! Har hatt noen dager med 5 nå, og det er jeg egentlig ganske i mot - men kan ikke gjøre noe med det... Godt å se at det fins fler Kanskje reven og katten er venner? Eller kanskje du har en veldig tøff katt?
Giftmamma med2jenter Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2010 uff...det er egentlig umennskelig tidlig å være oppe nå.. Men men, det er det vel ikke vi som avgjør;) Må jo være helt i tåka ser jeg, har klart å poste innlegget to ganger..hehe..
Rampongi Skrevet 6. februar 2010 #4 Skrevet 6. februar 2010 Mornings. Her var vi oppe sju, så det er ikke så ille, men tøysepiraten hadde nok en natt med soveeopphold på nærmere 2 timer. Da lå hun i senga si og sang og jodla.. = trøtt mamma. håper hun sovner igjen snart. så jeg kan rope p åjon blund
melkekua™ Skrevet 6. februar 2010 #5 Skrevet 6. februar 2010 Jeg har hatt en dårlig natts søvn....vondt i magen....blææææ....gleder meg til gubben kommer hjem i 16tiden. Heldigvis ser det ut som magen roer seg - endelig! Ha en flott lørdag du også ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå