lille +gutt Skrevet 6. februar 2010 #1 Skrevet 6. februar 2010 Det ser ut til at jeg og kjæresten skal bli prøvere fra Mai, er det flere mai prøvere her som kunne tenke seg å bli kjent? Vi har en spennende vår foran oss
AO3 Skrevet 6. februar 2010 #2 Skrevet 6. februar 2010 Ikke sikkert enda, men vi tenker på det! Vi vil unngå å få høstbarn pga barnehageplass, så vi har tenkt å være litt kyniske og vente til mai, hvis vi finner ut at vi satser på nr to nå... Mange ting å tenke på!
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #3 Skrevet 7. februar 2010 ja!! vi skal starte prøvingen i mai. gleder oss veldig. har en gutt fra før , som forhåpentligvis blir storebror når han er 3 år
to til tre Skrevet 22. februar 2010 #4 Skrevet 22. februar 2010 Vi har også planer om å prøve fra mai/juni. Tok ut siste p-ring på torsdag slik at kroppen skal få kvittet seg med alt av prevensjon innen mai:) blir første gang siden jeg var 16 at jeg ikke skal gå på noe! (er 24) Synes dette er skikkelig skummelt og moro på en gang! Er samtidig dritredd for å planlegge for mye, og lese for mye om ulike sykehus osv, hvis det nå skulle vise seg å bli vanskelig å få sådd dette frøet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå