FrøkenSprøken Skrevet 6. februar 2010 #1 Skrevet 6. februar 2010 Våkna klokken 2 av svake murringer/sammentrekninger, og de har egentlig kommet jevnt siden da. Nå klarte jeg ikke å ligge lengre. Blir jo så spent! Har ikke sagt noe til mannen enda, da. Han får bare sove en stund til... Men nå virker det plutselig som om det dabber av litt her. Håper så inderlig ikke det! Nå er jeg jo våken og påkledd uansett.... Hadde en veldig rask fødsel sist, så vi har fått beskjed om å komme med en gang fødselen starter, så da er det greit å være klar. (Nå kom det jammen et lite tak her!) *jippi*
2 boys & now pink Skrevet 6. februar 2010 #2 Skrevet 6. februar 2010 Venter i spenning på oppdatering
FrøkenSprøken Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2010 Jo, dette er (for meg i alle fall) tidenes kjipeste oppdatering! Jeg gikk å la meg til slutt, for orka ikke å sitte våken. De vonde sammentrekningene har fortsatt siden da, med 5-10 min mellomrom, men de øker ikke på i styrke, og er fortsatt ikke regelmessige, så vi er fortsatt hjemme, og jeg tror jammen ikke at det kommer til å skje noe mer Jeg er sikkert en av de damene som skal gå slik i flere uker før fødselen Da blir jeg gal! Mer som null søvn i natt, for å si det sånn... Men dette er langt fra vondt nok til at noe skjer, og når det ikke har tatt seg opp til nå, så gjør det sikkert ikke det heller... *stønn*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå