Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #27 Skrevet 7. februar 2010 HI her. Har tatt opp alt dette med sambo nå, og først nektet han og sa at det var en kompis som hadde skrevet til jenta på 16, men han måtte fort innrømme at det var han..Unnskyldte seg med at han var så jævlig full. vet at fylla ikke er unnskyldning, men alle har jo dumme tanker i fylla. + at jeg ikke klarer ha sex med sambo fordi det gjør så vooondt! Har ikke hatt et ordentlig sexliv på over et halvt år nå, så kan "skjønne" at han kanskje føler seg litt frustrert. men likevel, er ikke greit det han gjorde.. Da jeg konfronterte han med dette i helga, var han nettopp kommet hjem fra fest. var litt full, og jeg tenkte jeg skulle vente til dagen etterpå med å ta det opp med han. Men da jeg så han, klarte jeg ikke holde meg og alt bare buste ut. Og jeg klapsa til han så det bare smalt.. Da han var full kom det masse ut av munnen hans, om at vi kanskje burde flytte hver for oss for dette funket ikke lenger..Og at alt var feil med han osv. SKikkelig "synd-i-meg-prat". Han skulle pakke bagen sin og dra til en kompis og sover der til vi fant ut av ting sa han.. Dagen etterpå, da han våknet fullsjuk og med fyllenerver, så hadde pipa en annen låt. Han turde ikke nevne noe om dette som jeg hadde busta han på, og han turde ikke si noe. Ikke før jeg selv tilslutt måtte konfrontere han en gang til. Er HAN som har driti seg ut her, og da burde det kanskje være han som tar det første skrittet også! Nå begynte han å rydde i leiligheta, vaske osv..Og da jeg spurte om han ikke skulle pakke og dra (som han hadde sagt), så ville han da ikke det...Det var bare noe han hadde sagt i fylla. Han ville at vi ennå skulle være sammen. Og lovet at dette var den første gangen han hadde skrevet noen slike meld til andre jenter, og at det var dumt gjort.. Fikk meg en liten knekk på selvtilliten, ennå jeg vet jeg er en pen jente.. Igår sto jeg feks i speilet i 2 timer og bare så på meg selv, og alt jeg ikke likte, alt som burde forandres på, og jeg tenkte tanken at jeg skjønte at han så på andre jenter, for hva er liksom jeg nå? Kviser i hele ansikter, ugredd hår, mammaklær, stoormage, strekkmerker på hofter, slapp rumpe og småe bryster. Helt ærlig, så burde jeg vel reagere mer enn jeg gjør..Men er blitt løyet for så mye av han fra før av, at jeg rett og slett ikke bryr meg like lenger. Har han flere svin på skogen? Javel, da får han vel bare ha det da! Orker ikke være hysterisk ovenfor han lenger, med tanke på om han lyver eller ei. Jeg vil bare slappe av før fødselen nå, få barnet og bli kjent med det de første mnd, men med sambo på min side og sammen med meg. har ikke noe lyst å gjøre dette alene, og har ikke noe lyst til å la barnet vokse opp i to hjem. Så da velger jeg rett og slett å svelge stoltheten min en god stund til, og deretter ta det derfra. Og ja, jeg har faktisk tenkt gjennom dette... Dere synes kanskje jeg er naiv og dum, men noen ganger må man ta valg som ikke alltid alle andre skjønner seg på, eller som kanskje ikke er det beste for akkurat deg.. Men takk til alle som har svart, jeg vet hvertfall nå at jeg IKKE er en hormonforstyrret, psykotisk, sjalu, høygravid jente..
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #29 Skrevet 8. februar 2010 15:57!Nyttig erfaring siden du har to jenter?Hvordan? Vise de hvordan de skal oppføre seg mest mulig horette for å få bedre "selvtillitt"? De blir sikkert stolt av deg når de hører hvordan du er!
Reveenka Skrevet 8. februar 2010 #30 Skrevet 8. februar 2010 Hvis du vil forsette å ha det sånn - krangling, fyll, lyving, skrik og bråk og drama -| i samlivet ditt, så blir du. Blir sikkert litt ekstra slitsomt med barn i et slikt forhold, men du elsker ham sikkert, og samboeren din er sikkert egentlig en snill kar innerst inne(ironi!!!). Han kommer SIKKERT til å forandre seg bare barnet kommer(mer ironi!!!). Du spør hva vi andre ville gjort. Jeg ville pakket sakene mine og vært klar til å flytte så fort jeg fikk et lite krypinn, alternativt kastet ham ut. For meg hadde det ikke kommet på tale å bo sammen med denne taperen overhodet. Men dere har muligens noe til felles, hva vet jeg. Høres jo ut som om du sliter litt med ditt eget temperament også.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #31 Skrevet 8. februar 2010 Signerer Reveenka! Vanskelig å synes synd på deg nå, du velger din egen fremtid! Men barnet ditt synes jeg faktisk synd på, høres ikke ut som om dette blir et harmonisk hjem for en liten familie... Jaja, det kan vel alltids hende du tar til fornuft - når du er blitt løyet for og bedratt enda flere ganger..?
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #32 Skrevet 8. februar 2010 Eeeh...ja..hørtes veldig fornuftig ut av deg. Som de andre overfor her sier,det er veldig vanskelig å synes synd på deg når du skriver dette. Seriøst?!Du kan da ikke mene at dette er det beste du kom frem til? Mener du virkelig at barnet ditt ikke fortjener å ha en harmonisk start på livet? Du vet,det er bedre å være alene og lykkelig enn to og ulykkelig. Ogdu vet nok selv innerst inne at han fyren aldri til å forandre seg.Makan til oppførsel og mangel på respekt! Jeg kjenner jeg blir sint av å lese det du skriver..ja du er jævlig dum og naiv! Hvis du ikke hadde vært gravid hadde jeg sagt at du fortjener fan ikke bedre når du skriver som du gjør,og motsier deg selv pådenne måten. Men..barnet ditt forjener bedre. Tenk deg om kvinnemenneske!
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #34 Skrevet 8. februar 2010 Få hjelp av familie eller venner til å flytte fra ham så fort som mulig!! Dette blir ikke bedre når hverdagene blir fylt med nattevåk og sliten småbarnsmor. Siste gang han skulle lyve??? Hvor gammel er han - 3 år? Hvorfor lyver han i det hele tatt? Han er overhodet ikke moden, høres ut som en stor drittsekk - hvordan kan han gjøre dette mot deg når du er høygravid? Det sier det meste om hvor mye respekt han har for deg: ABSOLUTT INGEN RESPEKT I DET HELE TATT!! Kom deg vekk så fort som mulig!!
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #35 Skrevet 8. februar 2010 08:45 - hvor er relevansen i forhold til HI sitt innlegg? Fullstendig uinteressant for den høygravide kvinnen med en kødd av en mann at du var et ludder med sans for pedo-menn da du så vidt var rundet den seksuelle lavalder!!! Viktig lærdom for dine døtre at deres mor ble klådd på av voksne menn i faste forhold!! Skjerp deg!!
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #36 Skrevet 8. februar 2010 Kjære HI, Du har det ikke bra jo .. Hvorfor velger du å leve sånn? Livet er altfor kort til å kaste bort på denne måten! Les hva du selv skriver over her.. Løgn, krangling osv osv osv.. Du MÅ komme deg vekk fra denne mannen. Han er ikke til å stole på. Vil du at barnet deres skal vokse opp i et miljø - hvor mor har det så dårlig? Du må tenke på barnet nå... Kanskje han angrer når han har mistet det han tok for gitt? Han tror sikkert at du ALDRI vil dra fra ham.. GJØR DET! Kjære deg! Du vil få det så mye bedre! Jeg lover. Og det finnes MASSE snille, gode menn der ute som vil elske deg for den du er - ikke flørte, juge osv... Det er en sånn mann du fortjener - ALLE gjør det :=) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå