dagni Skrevet 6. februar 2010 #1 Skrevet 6. februar 2010 Hvor kjøper dere maling? Jeg går å tenker ut et bilde jeg vil lage.. men finner ikke noe særlig fine farger noen sted? Har der bilder av dere har laget, så blir jeg veldig gla for det Litt farge inspirasjon hadde gjort seg
stjertløvetann Skrevet 6. februar 2010 #2 Skrevet 6. februar 2010 Jeg malte endel før, dog veldig på hobbyamatørbasis, og kjøpte akrylmaling på Clas Ohlsson og ulike "kunstbutikker". Hvis du ikke finner fargene du vil ha, så må du nok blande de selv
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 6. februar 2010 #3 Skrevet 6. februar 2010 Kjøper ofte akrylmaling på Panduro. De har mange forksjellige typer akrylmaling der, i forsskjellige størrelser. Prisen er ikke så ille heller. Og du kan bestille på nettet Noen Jernia butikker selger også akrylmaling. Hos Maxbo kan du også få kjøpt "prøvebokser" på en 0,5 liter til ca 60 kroner. Da kan du få akkurat den fargenyansen du vil
Gjest Skrevet 6. februar 2010 #4 Skrevet 6. februar 2010 Jeg har kjøpt akrylmaling på KEM, og er veldig fornøyd. De er mye, mye bedre enn de på f.eks Panduro. Hvis du bor i Oslo, kan det nok være en ide og stikke innom. Hvis ikke tror jeg det er en butikk i Tromsø, samt at de har nettbutikk. www.kem.no Kan sende deg linken til bloggen min på PM. Der ligger det bilder av en barnebok jeg har malt i akryl.
Ranveig R Skrevet 6. februar 2010 #5 Skrevet 6. februar 2010 Har kjøpt litt her og der, panduro, clas ohlson, fargehandel. Har aldri kjøpt anna enn gul, magenta, cyan, svart og kvit, likar best å blande sjølv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå