Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #1 Skrevet 5. februar 2010 Alt skal handle om henne! Hver gang jeg kommer om råd,så snur hun ting,slik at vi må prate om hennes problemer. Nå går jeg gjennom ett samlivsbrudd,og når jeg ikveld dro for å prate med henne og få litt "trøst" så skal hun visst bare prate om henne og hennes mann sine problemer. Hvordan si til henne på en fin måte at hun ikke skal være så ego?
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #2 Skrevet 6. februar 2010 Selv om du går gjennom et samlivsbrudd, betyr ikke det at det kun er du som har problemer. Folk er forskjellige, noen trenger å snakke mer om sitt enn andre. Hvis du ikke tolererer at hun er slik får du bare degradere henne som venninne. Hvis du på død og liv må fortelle henne at hun er ego, kan du ikke si det på en annen måte? At du har så mye på hjertet og at du håper hun kan sitte og lytte litt på det du har å si?
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #3 Skrevet 6. februar 2010 Kjenner til den der og vet ærlig talt om det er så mye å gjøre med det. Har et par slike venninner og de greier jeg bare i små porsjoner, er jo glad i dem og de har mange andre gode egenskaper ellers, men den selvsentrerte delen har jeg bare lært meg å leve med. Trøsteklem til deg forresten:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå