Gå til innhold

Brede hofter og komplekser..noen som kjenner seg igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så "heldig" å ha kombinasjonen brede hofter og kraftige lår, selv om jeg er slank ellers. Føler ofte at kroppen min ikke harmonerer, ser ut som jeg er 2 størrelser større nedentil. Har ikke blitt bedre etter 2 barnefødsler heller.. nytter ikke å slanke meg heller, da jeg bare er bygget sånn. Mamma har samme kroppstype.

Dette plager meg ofte, jeg kjøper nesten aldri bukser for jeg finner aldri noen som sitter fint. Kan gå 1-2 år mellom hver gang jeg kjøper en bukse, og da kan jeg prøve 10 stk først. Føler jeg ser tjukk ut i alt. Litt bedre på sommeren for da kan jeg gå i skjørt/kjole, men jeg har ikke badet hverken i sjø eller i basseng pga kompleksene mine på MANGE år, selv om jeg elsker å svømme/bade.. heldigvis er det mange lange topper, gensere o.l i butikkene, så kan jeg gjemme meg litt vekk med tights under.

Ingen jeg kjenner har samme kroppstype, kjenner jeg misunner dem som bare kan kjøpe en bukse uten å se stor ut i den.

Måtte bare ha ut litt frustrasjon..sikkert ikke verdens største problem, men irriterende nok.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også brede hofter og kjenner til problemet. Uansett hvor mye jeg går ned i vekt har jeg fortsatt stor rumpe. Jeg må nok bare innse at det er sånn det er, det er lite å gjøre med det.

Det er dumt at kroppen skal hindre oss i å gjøre ting vi liker å gjøre, som f.eks. å bade som du nevner.

Skrevet

Jeg har kjempestore pupper på en ganske liten kropp, og kjenner meg igjen ja... Ikke er de fine og faste pupper som står av seg selv, a la silikon heller, men de henger en del, og har nesten litt "gammel-dame-fasong"...

Jeg kan bare kjøpe tøy i tøyelige materialer. Ellers blir kjoler, skjorter m.m. for små over puppene, eller for store på hele resten av kroppen.

Jakker, kåper og lignende finner nesten aldri. Sitter de fint på resten av kroppen så får jeg ikke kneppet over puppene. Og får jeg kneppet ser det ut som om jeg har på meg en sekk poteter...

Det er ikke alltid lett å ikke ha en kropp som passer inn i s-m-l størrelsene i butikken, men vi er heldigvis friske og i god form, får bare leve med noen små ujevnheter:)

Skrevet

Må vel bare leve med det, hva annet kan jeg gjøre...heldigvis er det lett å finne klær til alle fasonger i dag:)

Skrevet

Jeg synes det er skikkelig fint med brede hofter og lår! Du tror meg sikkert ikke, men jeg synes det er pent og kvinnelig.

Jeg er veldig misunnelig på venninnene mine med brede hofter, ikke minst for at de legger på seg på hoftene og blir enda mer kvinnelig. Jeg legger på meg på magen og ser bare gravid ut, grrr (det er jo kvinnelig det også, men kun de skrudde som synes det er sexy).

Ja til hofter, rompe og lår!

Skrevet

Jeg prøver av og til å tenke på alle kjendisene som ser bra ut selv om de har store hofter, det er jo noen av dem. Feks:

Shakira

Beyonce

Jennifer Lopez

Kim Kardashian

Mischa Barton

Scarlett Johanson

Hun i Dharma og Greg

Sikkert flere også:)

Skrevet

Jeg hadde en god venninne med en slik kroppsfasong. Hun pleide å løse kompleksene sine ved å si ting som "jeg er glad jeg ikke har sånne smale guttehofter som du har" "Alle gutter liker at jenter har mye rumpe, det er derfor gutter ser mer på meg enn på deg" og "Jeg er ganske heldig som har brede hofter for da ser midjen min smalere ut, det synes jo med en gang at du har litt mage selvom du egentlig er tynnere enn meg"

Jeg tror det funka ganske bra, hun endte opp med bedre selvtillitt enn meg ihvertfall.

Skrevet

Hehe..Må si jeg kjenner meg litt igjen. Har alltid hatt hofter, men ingen rompe, så fra siden er jeg flat, men foran bred:P Fordelen har vært flat mage og slank oventil:P Harmonerer mer etter fødsel og litt mage og rompe har nå kommet til hoftene.

Jeg arvet kroppen fra farmor som ser sprek og slank ut den dag i dag, så jeg elsker kroppen på grunn av dette. Kjekt med bestemor som gikk ned i spagaten til hun fyllte 60 år gammel(litt hjelp opp). Fremdeles slank oventil og store hofter har hun, men dette ser supert ut i mine øyne. Så jeg drømmer om å beholde slik kropp hele livet, da er mannfolka iallefall på kroken hvis det teller;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...