Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #2 Skrevet 5. februar 2010 På butikken? Har de ikke noe vaskepulver fra norges astma og allergiforbund? Kanskje de har til ullvask? Hvis ikke kanskje slike bandagistbutikker har?
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #3 Skrevet 5. februar 2010 Man får kjøpt parfymefri milo på noen remabutikker
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #4 Skrevet 5. februar 2010 Jeg kjøper milo uten parfyme på vanlig matbutikk. Flasken er hvit og blå i stedet for den vanlige rosa.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #5 Skrevet 5. februar 2010 Milo i hvit flaske er uten parfyme. Den fås kjøpt i de fleste matvarebutikker.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #6 Skrevet 5. februar 2010 OK, tusen takk til dere som svarte:) HI
Elefanten Skrukkeskinn Skrevet 5. februar 2010 #7 Skrevet 5. februar 2010 Nøstebarn, og ulike helsekostbutikker, som Helios osv.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #8 Skrevet 6. februar 2010 Jeg leter tulling etter miloen uten parfyme, men den finnes ikke i matbutikkene jeg har vært på i kristiansand!!! Utrolig irriterende!
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #9 Skrevet 6. februar 2010 Jeg finner stort sett bare miloen uten parfyme på de litt større butikkene som Ika maxi, ultra og noen bunnprisbutikker. men det har jo hendt at jeg har funnet den på rema også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå