ano`num *17.03.10* Skrevet 5. februar 2010 #1 Skrevet 5. februar 2010 Blodtrykket mitt har ligget sann ca på 120/70 - 127/78 hele veien tidligere. I dag var det plutselig på 135/83. Jeg tror det var det beste av 3 målinger hun hadde. Urinprøven var negativ. Jeg har bare litt hevelser i fingrene. Men jeg er veldig sliten, kroppen er som lagd av betong til tider. Har lavt/manglende jernlager, så det henger vell sammen med det. Har kjent litt ubehag i hodet, men antatt at det kom av mangel på nattesøvn! Sliter så utrolig med å få sove, og når jeg først sover så sover jeg utrolig dårlig. Fikk beskjed om å komme inn på legekontoret igjen på mandag for å måle på nytt da. Fikk ikke beskjed om ny urinprøve. Er dette noe til økning å bekymre seg over egentlig? Sist hadde jeg en økning på over 140/80. Var på sykehuset for sjekk, men ble sendt hjem. Da ahdde jeg også utslag på urin ovs.
Gjest ->>- Skrevet 5. februar 2010 #2 Skrevet 5. februar 2010 Tja. Jeg hadde ikke bekymret meg for det blodtrykket der såpass langt ute i svangerskapet, men enhver stigning bør jo følges opp med litt tettere målinger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå