Gjest Skrevet 6. februar 2010 #27 Skrevet 6. februar 2010 Joda... Poenget er jo at du ikke vet hvordan det oppleves for andre. Det har ikke noe med at mannen min ikke kan vise følelser foran andre, men at man tar litt hensyn til de
ippemo får augustbaby Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #28 Skrevet 6. februar 2010 Mannen min kan fint vise følelser, og det kan jeg også. Innenfor husets fire vegger uten tilskuere. Det er ufint og ganske ekkelt å sitte i samme sofa som andre og råkline. Det bør da gå an å holde horomonene sine i sjakk blant andre folk?
Trenger hjelp!! Skrevet 6. februar 2010 #29 Skrevet 6. februar 2010 Jeg har venniner som kysser (bruker tunge)på kjærestene sine når vi er sammen og jeg bryr meg ikke.Så lenge de ikke sitter hele kvelden slik.Og det gjør ikke meg og kjæresten heller :-)
Monajenten Skrevet 6. februar 2010 #30 Skrevet 6. februar 2010 Noe sier meg at dere ikke har vært sammen lenge... Seriøst, syns du det er greit at dere sitter og råkliner, hvis dere tilsammen er fem stk der, altså dere to og tre til? Da burde du ta et kurs i respekt eller noe.
Trenger hjelp!! Skrevet 6. februar 2010 #31 Skrevet 6. februar 2010 Han jeg er sammen med nå har jeg vært sammen med i 6 mnd. Meg og ex min gjorde detsamme.Er ikke snakk om å sitteå råkline og tafse på hverandre,men ja vi gir hverandre ett kyss som inneholder tunge selv om andre er til stede. For eks.Sist helg spiste vi middag sammen med en kompis,etter middag ryddet meg og kjæresten bordet og vi gahverandre ett kyss og kompis satt i sofaen rett bortenfor og følte seg ikke brydd med det. Har ikke sagt at det er ok å sitte i sofaen og råkline. Nå får dere gi dere. Trenger ikke ettkurs i respekt.
petite fleur Skrevet 6. februar 2010 #32 Skrevet 6. februar 2010 Helt enig med Ippemo, Palmesus og co; man sitter ikke og kliner foran andre. Kyss, klapp og klem er supert, og min samboer og jeg har ingen problemer med å vise følelser i offentlighet, men klining blir bare tacky. Heldigvis flere år siden jeg har opplevd klinende vennepar på denne måten, men så begynner vi jo å dra på åra, alle sammen :-)
Gjest Sekretøsa Skrevet 6. februar 2010 #35 Skrevet 6. februar 2010 Hehe, jeg er jo bare ei ungfole på 25, men tror kanskje var over det "stadiet" når jeg fikk barn ( i en alder av 19 ) )
Den heldige eier av ett barn Skrevet 6. februar 2010 #36 Skrevet 6. februar 2010 Klining fremfor andre er og kommer alltid til å vær tacky, i alle fall så lenge de som gjør det har passert myndighetsgrensen. Blir som med flaue realityserier hvor deltagerne selv ikke ser at de tar, som noen så fint sa lengre opp, sosialt selvmord. Har heldigvis ingen venner som sitter slikt, så greit holde seg til dem man vet har normal oppførsel:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå