ippemo får augustbaby Skrevet 5. februar 2010 #1 Skrevet 5. februar 2010 Ok, jeg innrømmer at jeg er en kynisk, bitter og desillusjonert kjerring som har vært sammen med samme mannen i godt over et tiår og vagt kan huske hvordan det er å kysse noen. Så har da min beste kompis endelig fått seg kjæreste. Og jeg er veldig glad på hans vegne, for han var veldig klar for å finne den rette og slå seg til ro. Nå har de vært sammen i et halvt år og jeg ser nesten ikke snurten til ham. Når vi endelig snakker sammen så snakker han bare kosemosepotetmose-språk om kjæresten sin. Og når vi treffes så er hun med. Kjempesøt jente, men samtalen går ikke like fritt med henne der, for de sitter for det meste med tunga ned i halsen på hverandre. Og i tillegg så har en av mine beste venninner fått seg kjæreste, faktisk via mannen og meg. Veldig koselig og jeg ser frem til dobbeldating, det skjer vel sånn ca i år 2014 når de endelig klarer å karre seg ut av senga? Jeg snakker nesten ikke med henne lenger, for hver gang jeg kommer i kontakt med henne så er hun enten med kjæresten, på vei til kjæresten, snakker med han på den andre linja eller så snakker hun faktisk bare OM kjæresten sin. Begge disse fant kjærestene sine for et halvt år siden og jeg har knapt nok sett dem siden. Jaja, jeg er sikkert misunnelig på disse nyforelska parene, men jeg savner vennene mine! I sted inviterte jeg kompisen min med på kaffe, han skulle bare sjekke om det passet for damen...! Jeg sa da at det går helt fint å bare treffe ham også, begge må ikke være med. Han tok hintet, hehe. Sånn, nå har jeg klaget. Noen som husker hvor lenge man driver med denne "klarer-ikke-være-uten-deg-skatten-min-og-oppfører-meg-som-en-fjortenåring-full-av-hormoner-og-ikke-som-den-trettiåringen-jeg-egentlig-er"-fasen gir seg? Hilsen en kynisk, bitter, desillusjonert og sikkert en smule misunnelig
ConsuelaBananaHammock Skrevet 5. februar 2010 #2 Skrevet 5. februar 2010 Haha, kjenner til den der du Tenker jeg er en anelse misunnelig jeg også, husker selv hvordan det var når min mann & jeg var nyyyforelsket MEN, jeg var også flink å være med vennene mine. Og jeg snakket ikke om han... Hele tiden.. Tror jeg... hehe.. Gjorde sikkert det
Rampongi Skrevet 5. februar 2010 #3 Skrevet 5. februar 2010 Virker som den varer de første 6 mnd, så kanskje gir det seg litt nå.. jeg er like desillusjonert (og misunnelig) som deg by the way!
ippemo får augustbaby Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 5. februar 2010 Har faktisk snakket med begge to i kveld og sagt at jeg savner dem og lurer på om vi kan treffes snart. Og at jeg var glad på deres vegne med kjæreste og alt, men at litt vennetid hører også med. Begge ble litt flau, faktisk, hehe. Husker ikke hvordan mannen min og jeg var. Husker vi var veldig forelsket, men vi var da med venner også? Hehe, er så lenge siden. Og hva er dette med at kjæresten skal være med når man skal treffe venner? Hva hvis man har noe personlig man vil dele? Man kan ikke snakke like fritt med en halvfremmed kjæreste tilstede. Hmf.
*smula* Skrevet 6. februar 2010 #5 Skrevet 6. februar 2010 Det jeg synes er mest utrolig er at man ikke klarer å holde fingre, tunger osv fra hverandre når man er sammen med andre voksne folk. "Mistet" en venn da jeg sa fra at hvis de bare skulle sitte å kline så kunne de heller gå hjem, jeg syntes det ble litt vel frekt å ødelegge for alle oss andre som var tilstede.
ippemo får augustbaby Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 6. februar 2010 Ja, det er rett og slett ekkelt! Nå på nyttårsaften så var nevnte kompis med kjæreste på besøk hos oss. Etter middagen var inntatt, så satt de i sofaen og klinte og tørrjokket på hverandre mens vi andre satt i pinlig taushet. Vi var bare 5 stykker. Til slutt gikk de, heldigvis, og stemningen lettet betraktelig. Man bør da kunne holde seg ute blant folk? Har du snakket med denne vennen din siden?
Trenger hjelp!! Skrevet 6. februar 2010 #7 Skrevet 6. februar 2010 Når jeg er sammen med kjæresten og det er andre i rommet så begrenser vi oss.Så klart det blir litt berøring og kyssing men tror ikke det er så pinlig for de andre.Men er kjæresten min som er værst hehe :-) Irriterer meg at man glemmer venner selv om man har fått seg kjæreste,det har jeg aldri gjort og kommer aldri til å gjøre det.
Gjest sug lut Skrevet 6. februar 2010 #8 Skrevet 6. februar 2010 Det er jo sosialt sjølmord når man er over en viss alder og møljetida er tilbakelagt. Samtidig bør jo de som ikke fikk nok mølje få en sjanse. Men i såkalt voksen alder kreves det rett og slett at man spiller drøveltennis i enerom, ellers blir det uutholdelig for andre.
Trenger hjelp!! Skrevet 6. februar 2010 #9 Skrevet 6. februar 2010 Går vel an å kysse selv om det er flere i rommet??Mener ikke at man skal sitte og kline i timesvis og tafse på hverandre. Vi kliner og han kan plutselig komme bort og holde rundt meg,eller stryke meg over armen osv selv om han har kompiser der.Syns det er deilig jeg.Men så klart går jo en grense :-)
ippemo får augustbaby Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #10 Skrevet 6. februar 2010 Jeg er gammeldags og prippen, og mener at hvis man absolutt må kysse med andre tilstede, så kan man begrense seg til et smask på leppene. Tungemoro kan man ta i enerom. Holde hender er greit. Beføle hverandre i intime soner er ikke greit. Og sist men ikke minst - har man en avtale med venner, så trenger ikke kjæresten på død og liv å være med. Det kan faktisk hende at vennene vil diskutere noe personlig med deg, noe man ikke vil fortelle foran en halvfremmed kjæreste.
Trenger hjelp!! Skrevet 6. februar 2010 #11 Skrevet 6. februar 2010 Oj,da håper jeg at vi ikke er i samme vennekrets for her lekes det med tungene.Men som sagt sitter ikke å kliner i lange baner.Beføler ikke intime soner når andre er tilstede.Men vi gir hverandre ofte små kjærtegn :-))) Og enig med deg ang venner altså :-)
ippemo får augustbaby Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #12 Skrevet 6. februar 2010 Hehe, nei det tror jeg ikke vi er. Har bare to nyforelskede venner for tiden, hun med barn kliner ikke foran andre og kompisen sin dame har ikke barn. Resten av vennekretsen består av like gamle og kyniske folk som meg som har vært sammen med sin utkårede i minst et tiår og gjerne enda flere år, hehe ;-)
Trenger hjelp!! Skrevet 6. februar 2010 #13 Skrevet 6. februar 2010 Gleder meg til å være sammen med kjæresten min i morgen,skal kline som bare det hehe :-)
Trenger hjelp!! Skrevet 6. februar 2010 #14 Skrevet 6. februar 2010 Gleder meg til å være sammen med min kjære i morgen,da skal det klines hehe :-)
Trenger hjelp!! Skrevet 6. februar 2010 #15 Skrevet 6. februar 2010 Gleder meg til å være sammen med min kjære i morgen,da skal det klines :-)
Mammaen til Isak Skrevet 6. februar 2010 #17 Skrevet 6. februar 2010 hehe,noe er litt rart her inne om dagen ) Men kjenner til irritasjonen... Har selv ei venninne som traff sin kjæreste i fjor sommer. De lever i sin rosa boble, og har hverken tid eller lyst til å være med oss andre.... Jeg har funnet ut at jeg bare skal la de være i fred..så får vi se om ho tar hintet etterhvert. Etter en samtale med mamma fant jeg ut at jeg bare ringer som vanlig, og oppfører meg som normalt men ikke tar initiativet til noe stort, for de avlyser alltid... Regner med det går seg til etterhvert........
Trenger hjelp!! Skrevet 6. februar 2010 #18 Skrevet 6. februar 2010 Skjønner dette. Men hva er gale med å vise følelser for hverandre selv om det er andre tilstede???
Ugl@ Skrevet 6. februar 2010 #19 Skrevet 6. februar 2010 Hehe....er periodevis der enda, gift og har vært i lag i 5 år...men skjønner hva du mener ja. Har vel vært der dere også, får begynne å trene på tungeakrobatik og finne fram nyforelska følelsen innimellom ;-)
Gjest Sekretøsa Skrevet 6. februar 2010 #20 Skrevet 6. februar 2010 Det er ikke noe galt i å vise følelser for hverandre når andre er tilstede, men man kliner ikke med kjærsten når man sitter i sofaen sammen med andre. Det er bare ufint
Trenger hjelp!! Skrevet 6. februar 2010 #21 Skrevet 6. februar 2010 Hehe,syns den følelsen er nydelig og glad jeg har en kjæreste som kan vise følelser uansett :-)
Trenger hjelp!! Skrevet 6. februar 2010 #22 Skrevet 6. februar 2010 Jøss,er så glad at jeg ikke er i samme vennegjeng som dere.Er ingenting ufint å sitte i samme sofa som andre samtidig som du kysser kjæresten din..
Ugl@ Skrevet 6. februar 2010 #23 Skrevet 6. februar 2010 Alt med måte selvsagt ;-) Man trenger ikke sitte å råkline når man sitter sammen med andre heller, vi har aldri gjort det, leier knapt offentlig, aldri følt at vi trenger å vise så mye sånt for andre, men vi kliner vi også, når vi er alene vel og merke ;-) Er ikke så sosiale med andre da, synes vi har det aller best å være bare oss to når vi har barnfri :-)
Gjest Skrevet 6. februar 2010 #24 Skrevet 6. februar 2010 Huff, ja. Det er pinlig med folk som ikke klarer å ta hensyn til at andre ikke er interessert i å beskue deres klining. Er man forbi russe-stadiet trenger man ikke kline/ jokke foran andre. Enda eldre og sikkert mer desillusjonert
Gjest Sekretøsa Skrevet 6. februar 2010 #25 Skrevet 6. februar 2010 Nei, jeg har ikke sagt at det er ufint å KYSSE, jeg har sagt det er ufint å KLINE.... I min ordbok er kyssing bare nettopp det, kyss på munnen, mens klining innebærer lukkede øyne, lepper godt planta på den andres med en snev (eller mye) TUNGE ned i den andres hals... Igjen, kyssing er ok, klining ikke.... hos meg, vel og merke! Og jeg ville følt meg brydd dersom noen av mine vennepar satt i min sofa og råklina...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå