Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #1 Skrevet 5. februar 2010 synst dere at det er greit at mannen deres går på strippeklubb? er dette noe alle "må få lov" til? Er det prippent å nekte deette? Jeg synst nemlig ikke at det er noe greit ideheletatt. både med tanke på at han faktisk går der for å se på andre nakne damer:P Og med tanke på hvor nedverdigende det er for kvinner og alt det der. Blir direkte kvalm. Og jeg er litt "redd" for at han går på strippeklubb i kveld. Men håper han respekterer at jeg ikke synst noe om det! Men etter en drink for mye og ute med gutta så glemmer han vel fort det:P Æsj..
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #2 Skrevet 5. februar 2010 Nekter aldri mannen noe jeg, men så har jeg ikke en mann som flyr på stippeklubber hver helg heller, etter hve jeg vet (nå sitter han feks her..). Men han har da vært innom ett par ganger i løpet av de 10 årene vi har vært sammen,men han sier selv han synes det er flaut. Sånn typisk gutter på utdrikningslag aktivitet
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #3 Skrevet 5. februar 2010 Nei, det er ikke greit. Og hvis jeg ikke kunne ha mer tillit til mannen min enn at jeg skulle bekymre meg for at han drar på strippeklubb bare han er ute på byen med kamerater en kveld, så ville jeg lurt alvorlig på om vi manglet noe elementært i forholdet vårt...
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #4 Skrevet 5. februar 2010 Skjønner ikke hva han skal dit for.Han HAR jo dame!? Ikke greit i det hele tatt!Hadde ikke gidda vært sammen med en fyr som ikke respekterte at det ikke er greit.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #5 Skrevet 5. februar 2010 Har ikke noe problem med strippeklubb egentlig. Å se på flotte mennesker er ikke farlig i seg selv. Litt skeptisk til de jentene som jobber der og det livet noen av de lever, hvorfor de jobber slik ol. Synst synd i de, men en jobb må de liksom ha :-( De fleste guttene jeg kjenner (har en del guttevenner) går mest fordi det er en morsom greie. En opplevelse, drikke øl og se på pene damer. Helt uskuldig! Derimot!!! Noen av vennene mine tar lett en lap dance på bakrommet, DET er ikke greit når du har en dame hjemme!! Så selve strippeklubben er grei, men det går en grense!
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #6 Skrevet 5. februar 2010 Å herregud. Jeg sa vel ikke at jeg bekymret meg for at han gikk på strippeklubb hver helg gjor de jeg det?? Saken er at det er åpnet ny strippeklubb i byn og de satt og "spøkte" med at dit skulle de gå da. Og jeg fikk en litt kvelm følelse og lurte på hva dere andre jenter synst om slikt. Var ikke verre enn det.. hi
Dunder Skrevet 5. februar 2010 #7 Skrevet 5. februar 2010 Jeg kan ikke bestemme hva mannen min skal gjøre, men han er nok ikke noen stamgjest på strippeklubb. Jeg får veldig "turn-off" av menn som er veldig opptatt av nakne damer eller pene kjendiser (dere kjenner typen, de som MÅ kommentere f.eks. rompa til Tone Damli Aaberget når hun er på tv) osv. så jeg ville nok aldri havnet med en slik mann.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #8 Skrevet 5. februar 2010 ååå. innlegget mitt kommer jo aldri med jo! Er lei hele bim/dib nå.. Men til saken. Jeg sa ikke at jeg var bekymret for det hver helg da! Men det er åpnet ny strippeklubb i byn og de satt og "spøkte" med at dit skulle de. Jeg fikk en ekkel følelse og lurte på hva dere andre jenter synst om dette. verre var det ikke! hi
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #9 Skrevet 5. februar 2010 Har ikke noe problem med strippeklubb egentlig. Å se på flotte mennesker er ikke farlig i seg selv. Litt skeptisk til de jentene som jobber der, på enkelte klubber kan det virke som at det å være narkoman er en del av kravene i kontrakta.. og det livet noen av de lever, hvorfor de jobber slik ol. Synst synd i de, men en jobb må de liksom ha :-( Derimot så finnes det klubber med litt mer stil, så støtt de klubbene med skikkelige ansettelesforhold og dropp de tvilsomme. De fleste guttene jeg kjenner (har en del guttevenner) går mest fordi det er en morsom greie. En opplevelse, drikke øl og se på pene damer. Helt uskuldig! Derimot!!! Noen gutter tar lett en lap dance på bakrommet, DET er ikke greit når du har en dame hjemme!! Så selve strippeklubben er grei, men det går en grense!
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #10 Skrevet 5. februar 2010 nekter ikke mannen min noenting, men hadde nok sagt i fra at jeg ikke synes noe om det, føler meg ikke sånn kjempehot etter å lagt på meg masse i svangerskapet som jeg ikke har greid å ta av igjen uten at han skal la meg føle det ekstra med å gå på strippeklubb... Men klart kan jo ikke nekte ham, eier ham jo ikke heller da...
LillaGorilla♥♥ Skrevet 5. februar 2010 #11 Skrevet 5. februar 2010 Tja- jeg synes strippeklubb er 'harry' og teit, og ville mistet respekt for mannen min om han var opptatt av det. Men sjalu ville jeg nok ikke blitt, jeg stoler på mannen min i så måte. Om han skulle være interessert i evt utroskap osv, er sjansen like stor (og gjerne større) ute på vanlige utesteder- eller på jobb, for den del. Ellers holder jeg med Dunder, en mann som stadig gnåler om nakne damer osv, synes jeg bare er barnslig og turnoff. Heldigvis har jeg ikke denne problemstillingen, da min mann såvidt jeg vet aldri har vært på strippeklubb, svææææært sjeldent går på byen i det hele tatt, og dessuten ikke vanker så mye med den typen menn som 'må' reise på strippeklubb. Skulle han slumpe til å havne på en en kveld hadde jeg nok ikke hengt meg for mye opp i det, annet enn som sagt at jeg hadde syntes det var en smule patetisk og 'fjortis'.
Kongeørna Skrevet 5. februar 2010 #12 Skrevet 5. februar 2010 Helt enig med Dunder. Er sammen med en voksen mann jeg ikke har behov for å bestemme over. Men jeg har aldri falt for typen mann som kunne funnet på å gå på strippeklubb heller - det er nemlig ikke hvem som helst som gjør det. Problemstillingen finnes derfor ikke i min verden.
MammanTilEmma❤ Skrevet 5. februar 2010 #13 Skrevet 5. februar 2010 syns vel egentlig ikke der er greit, men nå er ikke samboern min mye ute på byen da.. bor i bydga:-) men når jeg var med venninner til byen å han var med sine kamerater så var de en liten tur innom en strippeklubb.. de løy jo om det til å begynne med, men han klarte ikke å holde seg.. de holdte det mest hemmelig pga at noen av de va på et privat show.. så dama til han som var det skulle ikke finne det ut;) ble litt irritert at han var de å så løy om det, men håper det var bare den ene gangen:-) vil jo stole på han, men drikker han mye så blir han helt "borte" .
Trenger hjelp!! Skrevet 6. februar 2010 #14 Skrevet 6. februar 2010 Har ingen problem med at kjæresten min går på strippeklubb. Her er det meg som ikke får gå.Han syns ikke jeg har noe der å gjøre. Han har ikke gått så lenge vi har vært sammen .-)
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #15 Skrevet 6. februar 2010 Vil heller at han skal gå på strippeklubb, der man kan se, men ikke røre, istede for en privat stripper..
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #16 Skrevet 6. februar 2010 Du 13:47 det der blir litt som å sende med ungdommer alkohol på fest "for da vet man hva de drikker". Går man på strippeklubb er man langt mer disponert for f.eks. å benytte seg av prostituerte. Det er rett og slett en spesiell type menn som gjør slikt. (En mann som har vært på en strippeklubb en gnag i forbindelse med et utdrikningslag blir noe annet, når snakker jeg om de som LIKER å gå dit og som frekventerer stedene hyppig).
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #17 Skrevet 6. februar 2010 Bryr meh fint lite om han gjør det. Akkurat lite lite som han gjør om jeg skulle gå på Chippendals(Tror det skrives sånn)
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #18 Skrevet 6. februar 2010 for å si det slik: Om mannen min skulle sett på strippere, så hadde jeg foretrukket at det foregikk på en klubb med regler osv i motsetning til de som kommer hjem til utdrikningslag osv. Har hørt VELDIG mange historier om at de tar seg betalt for andre ting i tillegg da. Men nei, jeg hadde ikke likt at mannen min hadde sett på andre damer som vifter med f***a oppi trynet på'n. Og heldigvis har han det så fint her med meg at han har ikke noe behov for det heller ! Og forresten: Det er ikke nedverdigende for stripperne. De har faktisk valgt det selv, og da finnes det ikke synd på dem. Akkurat som horer som jobber på bordell av egen fri vilje fordi "de må det". Største bullshitte jeg har hørt noen gang. De er ikke nødt, det er alltid en annen løsning, og de har selv valgt det. Samme greia for begge kategorier.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #19 Skrevet 6. februar 2010 for å si det slik: Om mannen min skulle sett på strippere, så hadde jeg foretrukket at det foregikk på en klubb med regler osv i motsetning til de som kommer hjem til utdrikningslag osv. Har hørt VELDIG mange historier om at de tar seg betalt for andre ting i tillegg da. Men nei, jeg hadde ikke likt at mannen min hadde sett på andre damer som vifter med f***a oppi trynet på'n. Og heldigvis har han det så fint her med meg at han har ikke noe behov for det heller ! Og forresten: Det er ikke nedverdigende for stripperne. De har faktisk valgt det selv, og da finnes det ikke synd på dem. Akkurat som horer som jobber på bordell av egen fri vilje fordi "de må det". Største bullshitte jeg har hørt noen gang. De er ikke nødt, det er alltid en annen løsning, og de har selv valgt det. Samme greia for begge kategorier.
Gjest Skrevet 6. februar 2010 #20 Skrevet 6. februar 2010 Ano 14:13 Er du stein dum? Hvordan blir de mer disponert for å bli horekunder for det om? Mannen min har vært på strippeklubb en gang før (før vi møttes), men han er da vitterlig ikke noe horekunde for det om! Ærlig talt.. Og nei, han går ikke på slike steder til vanlig heller, for det er ingen vits i å se på noe annet enn hva han har å leke seg med hjemme likevel ;-) Og nei, jeg hadde ikke brydd meg om han gikk på klubb, for da hadde jeg ihvertfall visst at strippern ikke tok seg betalt for ekstra-tjenester slik de luddrene som ofte er å finne i utdrikningslag osv gjør...
Gjest Skrevet 6. februar 2010 #21 Skrevet 6. februar 2010 helt enig, de private driver nesten uten unntak med tilleggs-aktiviteter...
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #22 Skrevet 6. februar 2010 Jeg synes det er helt greit om mannen går på strippeklubb i feks utdrikningslag eller i forbindelse med jobbreise hvor de er mange,og det er en del av en "guttegreie".Hadde ikke syntes det var greit om det var en vane,at hver gang han og noen kompiser skulle ut,så endte de opp på en strippeklubb. Min mann har vært på strippeklubb to ganger i løpet av de årene vi har vært sammen,og jeg har ikke hatt noe problem med det.Jeg stoler på at han vet hvor grensa går,"se men ikke røre"
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #23 Skrevet 6. februar 2010 gutt&jente i vest. Nei, jeg er ikke stein dum. Innenfor kriminologien har det vært forsket på hva slags menn som går til prostituerte. Hvis du leser noe av faglitteraturen rundt prostitusjon så ser du at de som ofte går til prstituerte, også går ofte på strippeklubb. De er også oftere utro mot partneren sin. Som du ser sa jeg at dette ikke gjaldt menn som har vært på strippeklubb en gang, så vet ikke hvorfor du drar mannen din inn i dette. Jeg snakker om menn som har et BEHOV for å gå på strippeklubb.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #24 Skrevet 6. februar 2010 tja, nei jeg hadde blitt sjalu jeg da, enkelt og greit!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå