Blind Gudinne Skrevet 5. februar 2010 #1 Skrevet 5. februar 2010 Jobber i butikk, og nå nylig sluttet en av jentene. Har jobbet der i 4 år, og er en alle tiders jente. Helt tilfeldig, og da mener jeg helt tilfeldig også kom vi over noe merkelig. En retur som var litt merkelig. Dette var en vare som ble solgt på morran og "returnert" av kunden senere samme kveld..... Dette fant vi ut ved en rullerende telling, hvor det på dataen sto at vi skulle ha 2 stk av et stort verktøyskap, mens vi bare hadde ett. Ved en rask titt på video-overvåkningen fant vi jo ut at kassereren hadde tatt retur for seg selv og at pengene finner veien dit de ikke skal være. Idag har jeg og en til vært på hovedkontoret vårt og gått gjennom gamle oppgjør- jobbet oss bakover for å se om det dukker opp mer. Bare tilbake til midten av oktober har vi funnet 7 soleklare saker til. Returer som er slått inn tidligere, linket til ordre som ikke eksisterer.... Det er så mye rare ting! Og dette er ei jente som har gått samme skift som meg, og også har hatt litt utvidet ansvar! Hun kjenner systemet og VET hvordan ting gjøres! Det er så kaldt og råttent gjort! Vi har da vært på samme skift i flere år, snakket med hverandre om nesten alt også skjer dette her! Er veldig glad for at det ikke er jeg som må ta den samtalen med henne neste uke...... =(
Expat Skrevet 5. februar 2010 #2 Skrevet 5. februar 2010 Kjære deg det er svært alvorlig å offentliggjøre innhold i personalsaker! Noen vet sikkert hvem du er og du er i omtrent like mye trøbbel om de finner ut om denne tråden! mail til [email protected] og få sletta tråden asap!!!
1881 Skrevet 5. februar 2010 #3 Skrevet 5. februar 2010 Får håpe du ikke blir straffet for brudd på taushetsplikten nå! Fy fy!
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 5. februar 2010 #4 Skrevet 5. februar 2010 Alt kan ikke skrives på DIB......
Gjest Skrevet 5. februar 2010 #6 Skrevet 5. februar 2010 Jeg skjønte ikke helt greia, hva hadde hun gjort galt?
nasse nøffen Skrevet 5. februar 2010 #8 Skrevet 5. februar 2010 hvis ikke hun har vært klar over at hun er filmet, kommer dere ingen vei. det er ulovlig, og hun kan ta dere tilbake
Gjest 5 andre Skrevet 5. februar 2010 #9 Skrevet 5. februar 2010 Den ansatte har stjålet penger. Hi har kanskje gjort noe som oppfattes som uetisk i og med at enkelte kan kjenne igjen henne, og da også den ansatte. Innlegget hadde i så måte kanskje passet best på Anonymforumet. Taushetsplikt har man kun om man har skrevet under skjema om det, så sånn sett er det ikke nødvendigvis ulovlig å fortelle om dette. Mange butikkjobber krever ikke taushetsplikt. Skjønner godt åt du er fortvilet og sint over situasjonen. Er kjedelig at mennesker man jobber med og stoler på, ikke er ærlige. Får håpe at det går mest mulig smertefritt for seg under konfrontasjonen og det som følger.
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 5. februar 2010 #10 Skrevet 5. februar 2010 Hva hun hadde gjort galt? Neeeei, si det... du forstår ikke det? Men HI, du burde få denne tråden slettet fortest mulig, hvis ikke kan det slå tilbake på deg selv.
happy mama Skrevet 5. februar 2010 #11 Skrevet 5. februar 2010 Hallo, person sak?? ikke er det nevnt hvor i landet dette er skjedd, ikke noe navn på vedkommende eller seg selv på profilen tik hi.. Dette forumet tror jeg neppe blir lest av såååå mange Og slike svindlersaker tror jeg skjer daglig mange steder Så dette kan nok ikke spores til HI )) nei, må le litt nå
happy mama Skrevet 5. februar 2010 #12 Skrevet 5. februar 2010 Hallo, person sak?? ikke er det nevnt hvor i landet dette er skjedd, ikke noe navn på vedkommende eller seg selv på profilen tik hi.. Dette forumet tror jeg neppe blir lest av såååå mange Og slike svindlersaker tror jeg skjer daglig mange steder Så dette kan nok ikke spores til HI )) nei, må le litt nå
Expat Skrevet 5. februar 2010 #14 Skrevet 5. februar 2010 http://www.dinbaby.com/dinbaby_site/innhold/om_dinbaby/hvor_stor_er_egentlig_bim_og_dib
happy mama Skrevet 5. februar 2010 #15 Skrevet 5. februar 2010 Joda, jeg har vært til og fra her i 8 år, mye i starten Men skjelden jeg gidder å skrive eller svare på innlegg :-) men, er innom innimellom å titter Hvordan det?
xxxJulianexxx Skrevet 5. februar 2010 #16 Skrevet 5. februar 2010 Jeeez hvor godtroende er det egentlig mulig å bli happy mama. Hun har lagt ut navnet til barna sine, bare det er NOK. Dessuten har hun vært her lenge, og har garantert lagt igjen utallige spor... Uansett er dette en personalsak hun ikke har noe med å legge ut på internett. Tigjengelig for hele verden. Det er jo heller ikke bare medlemmene her som leser disse sidene. Mange andre er her også. Dette er ikke et lukket samfunn!!!
happy mama Skrevet 5. februar 2010 #17 Skrevet 5. februar 2010 65.000 brukere er ikke så mye om du tenker deg om på et sosialt nettverk. Sikkert mange av medlemmene som aldri eller skjelden er innom. Slik som meg
happy mama Skrevet 5. februar 2010 #18 Skrevet 5. februar 2010 Godtroende?? Hm, mulig jeg ikke får med meg hva alle og hvermann legger ut på siden her da vettu Er som sagt ikke fast innventar. Jeg tar bare stilling til det hi har skrevet i teksten her jeg.. godtroende eller ei ;-) Lever ikke for denne siden for å si det sånn, er jo så mye usaklige temaer og skitkasting på disse sidene.
Dronningen! Skrevet 5. februar 2010 #19 Skrevet 5. februar 2010 Taushetsplikt er et fremmedord hos enkelte!
happy mama Skrevet 5. februar 2010 #20 Skrevet 5. februar 2010 Godtroende?? Hm, mulig jeg ikke får med meg hva alle og hvermann legger ut på siden her da vettu Er som sagt ikke fast innventar. Jeg tar bare stilling til det hi har skrevet i teksten her jeg.. godtroende eller ei ;-) Lever ikke for denne siden for å si det sånn, er jo så mye usaklige temaer og skitkasting på disse sidene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå