Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #1 Skrevet 5. februar 2010 Blir like sjokkert hver gang jeg kommer over sånne annonser som dette på finn.no, de skal selge huset sitt men gidder ikke rydde før bildene blir tatt. Noen lever i kaos og derfor blir jeg enda mer sjokkert over at ikke megler er ærlig nok til å si at om de rydder så har de større sjans for at noen kommer på visning! Hadde vært flau om rotet mitt blei annonsert på finn : http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=20835720&sid=xz10jdgtXOIG190888
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #2 Skrevet 5. februar 2010 Ingen tvil om at det kjøkkenet var bebodd, nei! Stor kontrast til de stylete leilighetene som er så vanlige. Men det er jo ikke sikkert det er megler sin feil da, kanskje selger bare ikke gidd bruke tid/penger på å få det mer salgbart.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #3 Skrevet 6. februar 2010 Så er det situasjoner der selger har fått instruks om ryddig før fotograf kommer, men følger ikke opp av ulike årsaker. Har du tenk på det ? Hilen en megler
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #4 Skrevet 6. februar 2010 Er det for eksempel tvangssalg så er det ikke sikkert huseiere gidder å rydde før fotograf kommer. Skjer ofte det.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #5 Skrevet 6. februar 2010 Når jeg ser slike annonser tenker jeg at dette er noen som ikke har lyst til å selge/flytte, dvs at banken har tvunget dem til å selge.
Gjest Skrevet 6. februar 2010 #6 Skrevet 6. februar 2010 Hadde jeg vært på utkikk etter en bolig med verksted tilknyttet seg hadde jeg brydd meg katta om hvor ryddig kjøkkenet var da bildene ble tatt Altså, den typiske kjøper er ikke en interiøropptatt dame i trettiårene som forkaster boligen fordi det er feil farge på blomsterkvasten fotografen har plassert på den ellers helt tomme kjøkkenbenken ....
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #7 Skrevet 6. februar 2010 Hehe, siden det ikke er et eneste annet bilde innenfra huset i annonsen lurer jeg på hvordan badet og stua så ut da fotografen kom Men verden er ikke så svart hvit da, kan godt hende dette er boligen til en lettere tilbakestående mann som ikke har peiling på å rydde for alt vi vet.. Vi vet selvfølgelig at det lønner seg å rydde for å få mest mulig for boligen om det er tvangssalg, da er det tross alt kreditorer som skal betales, men det er noen som ikke klarer tenke så langt. Vi kan ikke forvente at alle mennesker skal ha samme praktiske, sosiale og logiske tankegang, er ikke alle som makter det. Om det bor en psykisk syk person i dette huset som knapt klarer komme seg opp av senga er det ikke lett for en megler å motivere til å rydde kjøkkenet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå