Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #1 Skrevet 5. februar 2010 Er det ikke typisk.Endelig gravid *jippi* så slo tanken med maling og farlige gasser meg, *sukk* Kan det ha skjedd noe med fosteret eller er det for tidlig til at jeg kan ha skadet det? *hjelpHJELP*
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #2 Skrevet 5. februar 2010 NEI! Dette kan du ta helt med ro!!!!
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #4 Skrevet 5. februar 2010 Takk for svar. Vannbasert maling til tak og lister.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #5 Skrevet 5. februar 2010 Det går nok helt fint. Bare gled deg over at du er gravid. GRATULERER
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #6 Skrevet 5. februar 2010 Det går nok helt fint, jeg skulle kjøpe maling når jeg var gravid (skulle ikke male selv da) men spurte i butikken hva han anbefalte siden jeg var gravid. Han i butikken sa da at dagens maling er mye bedre enn den var før med tanke på skadelige avgasser. Gratulerer med graviditeten
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #8 Skrevet 5. februar 2010 Nei, interiør-maling i dag er stort sett ufarlig og uansett så er det så tidlig at du kan ta det helt rolig :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå