dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 5. februar 2010 #1 Skrevet 5. februar 2010 Ser for meg et lite helvete,men...!! Et vennepar av oss dro til Thailand med sin på 1 år og 9 mnd og hun hylt hele veien ned. Off....gruer meg nesten allerede og det er nesten 5 mnd til. Heldigvis har vi 2 mellomlandinger.Reiser på dagen til men på natten tilbake. Noen med erfaring?
It's all about me Skrevet 5. februar 2010 #2 Skrevet 5. februar 2010 Flydd tur / retur USA men 2 åring og gravidmage. Og også etterfulgta av en biltur på 5 timer etterpå. Gikk så fint atte. Hadde eget sete til han og turen gikk over all forventning. Sekken var full av leker, både nye og gamle, men trengte bare noen få.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2010 Ok,så bra! Vi har ikke eget sete til henne vi da :-/ Men er 5 voksne fang... Vet noen får barna til å sove på gulvet ved bena,kanskje det er mulig hvis man tar med litt tepper.Får jo noe på flyet også. Håper jeg også drar på tur med 2-åring og gravidmage:-) Hvor langt på vei var du? Jeg vil være 20-23 uker om det klaffer nå.
Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 5. februar 2010 #4 Skrevet 5. februar 2010 Eldstefrøkena vår(som er 5 år nå) hadde 4 turer til Thailand på sine 2 første år. ALLE 4 turene gikk helt SUPERT! Hun sov mesteparten av tiden, og da hun var våken lekte og spiste hun...
It's all about me Skrevet 6. februar 2010 #5 Skrevet 6. februar 2010 Gutten vår sov ved beina med flyets tepper og puter. Hadde med pysj for å vise at det var natt og det gjorde susen. Var 32 uker da jeg fløy hjem, men det var ikke noe problem )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå