Rampongi Skrevet 5. februar 2010 #2 Skrevet 5. februar 2010 tja, sopranos og dexter går det mye av her i huset ellers er jeg en sucker for TAPS/GHI.
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 5. februar 2010 #3 Skrevet 5. februar 2010 Kommer jo ann på hva du liker da, men... jeg liker disse: Gilmore Girls Dexter True Blood Six Feet Under Black Books Heroes How I met your mother The Big Bang Theory In Treatment 24 Grey's House MD
Gjest Skrevet 5. februar 2010 #4 Skrevet 5. februar 2010 "Flash forward", venter på at den skal starte opp etter ferien.
thea - M har gull i gulping Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 5. februar 2010 Takk alle sammen:) Burde kanskje ha skrevet hva jeg bruker å se. Men mange bra forslag her da:) Jeg følger med på How I met your mother, The Big Bang Theory, One tree hill, Glee og av og til Gossip Girl. Liker veldig godt komedier da:)
stjertløvetann Skrevet 5. februar 2010 #7 Skrevet 5. februar 2010 Sopranos, Six Feet Under, The Extras, The Office og Seinfeld er store favoritter her i huset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå