Gå til innhold

Hva har du lært i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er en hyllest til all slags unyttig informastion (som jeg personlig er stor fan av).

I dag har jeg lært at Spania er det nest mest bråkete landet i verden.

Og at 55% av spanjolene ville vært utro om parteneren ikke fant det ut.

At 70% av spanjolene aldri ville ha ansatt sin egen sjef.

At det er over 8.000 små jordskjelv hver dag rundt om i verden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har akkurat lært at det skal mer enn ett trønderkor til for å slå østfold. Uansett hvor mye de bærer seg og har fæst. Morsomt med tydelig skuffede favoritter. Ernte bedre jæ se:)

Gjest sug lut
Skrevet

I dag har jeg ikke lært en pøkk. Men i går lærte jeg at tross samme etymologi er engelsk "alderman" et kommunestyemedlem mens norsk "oldermann" er sjefen for et laug.

Skrevet

Jeg har lært at hvis man klager til gubben fordi det er så kaldt inne en gang på formiddagen, så anses man for å være knepp hvis man klager over at det er varmt på kvelden. Man skal fryse eller svette en hel dag av gangen.

Gjest sug lut
Skrevet

Hehe. Blir'u aldri fornøyd'a, kjerring? Å ere merræ?

Skrevet

Ja, det var omtrent det jeg fikk høre!

Eller det var sånn som dette her:

Jeg: Åh, det er så varmt her!

Han: Du er klar over at du syntes det var kaldt her før i dag eller?!

Jeg: Øhh? Når var det'a?

Han: En gang på formiddagen.

(lang pause)

Jeg: DU! Mener du at det ikke går an å syns at det varmt, siden det var kaldt før på dagen eller?!!

Han: Høh?

Gjest sug lut
Skrevet

Gift med Mads Eriksen? I tilfelle du ikke er sikker - sjekk om du har kryss til øyne.

Skrevet

Helt sikker kan man ikke være! Nei, gud, nå vant han koselige homoen 96 000! YO!!

Skrevet

jeg har lært at galskap kan forekomme i dimensjoner og på måter jeg ikke har fantasi til å forutse på forhånd (og da snakker vi ikke hitler galskap - det er forstårlig i forhold til dette)

Skrevet

Det jeg lærte i går er alt for geekete til dette forumet. I dag lærte jeg at 7 mnd gamle babyer kan reise seg og få tak i ting i den tredje hylla i bokhylla og kaste det på gulvet ....

Skrevet

I dag har jeg lært at det alltid er best å høre på seg selv, og ikke britiske menn.

Spirene er syv bevis på det.

Gjest sug lut
Skrevet

Og så søte de er! Sjekka bloggen. Veldig fine skilt du har laget på dem også. Mine er en etnisk miks, håper de lar seg identifisere på et senere tidspunkt.

Skrevet

i dag lærte jeg at jeg fremdeles har evnen til å sove til 14.25. :o

Skrevet

Idag har jeg lært at det er fryktelig slitsomt når gutten gjør sitt beste for å etterligne en sjøstjerne i skisporet, mens han skriker for full hals. Ble en kort tur for å si det slik.

Skrevet

ÅÅÅHHHHH!

(barnefri?)

Skrevet

ja :) første barnefrie helg siden jul :)

*føler meg som en ungdom*

Gjest sug lut
Skrevet

I dag har jeg lært at det er ingen grunn til å tenke at "det er bare en flekk på ermet, jeg gidder ikke vaske den nå, det kan jeg gjøre når jeg skal bruke den igjen."

Skrevet

heheheheheheh... husk at det stort sett er temlig mørkt ute på denne årstiden så ingen ser flekket :D

Gjest sug lut
Skrevet

Vet du hvor varmt det kan bli i et vedfyrt hus? Det vet jeg nå. Men jeg skal ikke være her så det gjør ikke noe.Den jakka skal på, og flekken er borte, og den er nok i alle fall halvtørr.

Skrevet

hehehe... om du og "den ikke helt tørre jakken" fryser til is så lover jeg å le umenneskelig lenge :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...