Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #1 Skrevet 5. februar 2010 Hadde for noen uker siden litt blod i arvføringen. Trodde det var mensen men blodet kom ikke derfra. Nå kom det igjen og samme tanken slo meg, men var ikke derfra denne gangen heller.Var mer i dag enn sist og blode er ganske mørkt. Har søkt litt på nettet,men det står bare oppsøk lege hvis du er bekymret. Er ikke så veldig for å få et kamera opp i rompa,så skal litt mer til før jeg drar til lege.... Er litt hard i magen,men ikke forstoppet eller no. Hadde det myyyye værre en lang periode etter fødselen men da kom det aldri blod... Noen som har hatt det samme?
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #2 Skrevet 5. februar 2010 Er helt enig med nettet, kan være alt fra polypper med kreft til små rifter eller hemoroider, så er du bekymret går du til legen.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #3 Skrevet 5. februar 2010 Ser an litt jeg tror jeg,så bør jeg vel kontakte legen om det skjer igjen. Skulle heller vært lege selv,så hadde jeg sluppet det der;-)
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #4 Skrevet 5. februar 2010 Friskt blod kommer fra nederst i systemet, helt svart blod fra langt opp. Har du litt friskt blod kan det jo feks være hemorider. Er det svart kan det feks være magesår. Men du bør undersøke det, er uansett ikke normalt, så man bør få sjekket det opp snarest for å utelukke alvorlige ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå