Rascal_4.11<3 Skrevet 5. februar 2010 #1 Skrevet 5. februar 2010 Da er jeg tilbake her som prøver igjen, spira ville ikke bo inni magen lenger enn til midten av 7.uka Da er vi oppe i 3. sa'en bare etter forrige graviditet, men i dag kom pakken med mine 20+ graviditetestester og strimler fra billigtester og vi er allerede godt i gang med prøvinga så får håpe jeg ikke trenger så mange av testene
Rascal_4.11<3 Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #2 Skrevet 5. februar 2010 etter forrige vellykkede graviditet,ble litt rart skrevet det der :S
nurkisimaven Skrevet 5. februar 2010 #3 Skrevet 5. februar 2010 Huffda _dollface_ det var trist å høre!! håper vi får det til neste gang:)
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 5. februar 2010 #4 Skrevet 5. februar 2010 Uff - så leit, jeg har selv vært gravid totalt 6 ganger, men bare ett fullført svangerskap, så du har min dypeste medfølelse!! Jeg vet så altfor godt hvordan det er å miste!! Med 3 aborter rett etter hverandre får man diagnosen habituell abort, får du utredning nå da? Eller bare kjører du på videre på egenhånd og satser på positivt resultat? Så bra at du er ved godt mot da - og prøver igjen med en gang!!! Ville bare gi deg en trøsteklem og ønske deg lykke til med prøvingen Klem fra
Rascal_4.11<3 Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 6. februar 2010 Takk nei vi gir ikke opp vi altså. Her skal det kjøres på Dette er 9 Sa/maen til sammen så har vært inne på utredning på AHUS i okt men de fant ikke noe galt så de ville se det ann en graviditet til... jadda.. Det tok med 6 førsøk før lillegutt kom så syns jo at de burde tatt det på alvor da jeg mistet to ganger etter det, men nå skal jeg få henvisning til riksen og om jeg blir gravid så skal de sette igang hormon behandling..veit ikke om det virker da? Har du fått noen utredning og evt noen svar Meg og lille snuppis? veldig trist å høre at du har mistet så mange ganger du også.. sender en klem tilbake også
Musemor med tre søte små Skrevet 6. februar 2010 #6 Skrevet 6. februar 2010 Uff da ikke bra. Håper de finner ut hvorfor dere mister så ofte, og får gjort noe med det. XXXX for at neste sitter i 9 mnd. Ønsker deg lykke til videre, og sender deg mange store klemmer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå