Gå til innhold

Donorbarn- treff i Trondheim?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det er lite aktivitet på dette forumet, men kanskje noen titter innom iblant. Vi er et lesbisk par med en datter på 1,5 år, som kunne tenkt oss å bli kjent med andre småbarnsforeldre i Trondheim, og spesielt da dere med donorbarn.

Noen fler?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Vi har ei lita frøken på 4 uker, og det hadde vært koselig å treffe andre i samme situasjon:-)

Skrevet

Så fint! Hva med å treffes på en barnevennlig kafe om noen uker- kanskje det er flere som har lyst til å henge seg på? Vi kan ettermiddag eller helg. Hva tror dere?

Skrevet

Det høres kjempekoselig ut:-) Kveld eller helg passer fint for oss også. Bare gøy om flere blir med!

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei igjen! Vi kan alle dager bortsett fra tirsdag i uke 12. Har dere forslag til barnevennlig kafè? Vi er ikke så kjent i byen ennå.

Skrevet

Hei!

Hva med tirsdag 16. mars (uke 11)? Vi må komme tilbake til sted. Vi er ikke så oppdatert på barnevennlige kafeer, så jeg må forhøre meg litt:-) Du skriver at dere ikke er så kjent i byen. Hvor kommer dere opprinnelig fra?

Skrevet

Hei, skrev kanskje litt uklart, men mente at vi kan i uke 12 -bortsett fra tirsdag:) Vi flytta fra Oslo i høst.

Skrevet

Hehe, da misforsto jeg gitt:-) Vi kan både onsdag 24. og torsdag 25. Litt usikker på hvilken kafe jeg skal foreslå. Hvor barnevennlig skal den være? Snakker vi lekekrok eller tilgjengelighet ifht vogn?

Hilde

Skrevet

Torsdag 25.mars passer fint- skal vi si ca kl.16? Gjerne et sted med barnestol og greit å "løpe litt rundt"... Kanskje bibliotekskafeen passer?

Lisbeth

Skrevet

Bibliotekskafeen passer fint for oss. Alternativt så lurer jeg på om kanskje Egon i prinsenkrysset har lekekrok, men det kan jo kanskje bli en annen gang:-) Torsdag 25. kl 16 høres topp ut. Vi gleder oss til å treffe dere alle tre:-)

Hilde

Skrevet

Vi kan godt møtes på Egon!

Det er kanskje litt trangt på bibliotekskafeen, med vogner osv? Har ikke vært der på mange år..

Vi gleder oss også. :-)

Marthe

Skrevet

Da gjør vi et forsøk med Egon i prinsenkrysset:-) Vi sees!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...