ConsuelaBananaHammock Skrevet 5. februar 2010 #1 Skrevet 5. februar 2010 Tenker jeg kommer til å angre, men forandring fryder eller? hehe
Kåva Skrevet 5. februar 2010 #2 Skrevet 5. februar 2010 Kult!! Sveisen til Rihanna er driit stilig Trives selv med kort hår. Er bare finne en frisyre du blir fornøyd med Spennende
Tommage♀♂ Skrevet 5. februar 2010 #3 Skrevet 5. februar 2010 Den sveisen er stilig på Rihanna, men på en småbarnsmor i siste halvdel av 20-årene, som helt sikkert ikke lever i sus og dus tviler jeg på at den er like stilig. Da snakker jeg om den sveisen med barberte sider og topp altså, tilfelle hun har skiftet siden Grammy-utdelingen. Nå hørtes jeg veldig surmaga ut, I know! Men det finnes jo mange kule, korte frisyrer, jeg ville nok valgt en annen som er _litt_ mer diskret..=)
ConsuelaBananaHammock Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 5. februar 2010 Ja syns Rihanna kler den hvertfall, satser bare på at den blir like kul på meg! hehe... Mannen er sterkt imot at jeg klipper det lange håret, forøvrig alle mine mannlige kompiser. Men jeg er shiiiitlei av at jeg bare har 1 frisyre, nemlig langt,svart/brunt hår. Det gir ikke mye spenning i hverdagen det nei! hehe..
petite fleur Skrevet 5. februar 2010 #5 Skrevet 5. februar 2010 Jeg synes Rhianna er veldig pen, men er grusom på håret..... Men smaken er som kjent som baken :-)
Kåva Skrevet 5. februar 2010 #6 Skrevet 5. februar 2010 Dette må du bare går for. Uansett, når man har kort hår, og ikke helt fornøyd med sveiesen, så tar det ikke så lang tid før det har grodd en del. Finnes så utrolig mange tøffe frisyrer. Jeg har nok en litt røff frisyre i forhold til mange, stor trives med det Mannen din er like gla i deg uansett Vet ikke hvordan du er... men jeg føler jeg må bruke litt mer sminke til daglig når jeg har såpass kort hår. Se på Simone, syns hun er tøff på håret også
ConsuelaBananaHammock Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 5. februar 2010 Haha, uff nå fikk du meg til å føle meg GAMMEL rett & slett Det er den sveisen ja. Men jeg er ikke en veldig diskret person sånn ellers, jeg er litt rocket til vanlig og liker å stæsjhe meg litt. Så en helt vanlig frisyre kan jeg ta, men kjenner jeg er mektig lei av å ha det nå etter evigheter med det laaange håret. SÅ jeg tar en drastisk en, angrer jeg så tar det ikke lang tid før jeg ser ut som alle andre med kort hår
ConsuelaBananaHammock Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #8 Skrevet 5. februar 2010 http://maritha83.blogg.no/1259574889_jeg_nsker_meg_ny_hfri.html Her er noen bilder av meg som jeg blogget for en stund siden... Tror dere jeg vil kle det, eller er jeg som en sier over her for gammel blitt? hehe
ConsuelaBananaHammock Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #9 Skrevet 5. februar 2010 http://riverdaughter.files.wordpress.com/2009/02/rihanna-emo-punk_1333.jpg Tenkte noe sånt.....
Kåva Skrevet 5. februar 2010 #10 Skrevet 5. februar 2010 Så på bildene dine. Tror du kommer til og kle den frisyren jeg
ConsuelaBananaHammock Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #11 Skrevet 5. februar 2010 Hehe, håper det. Følte meg plutselig litt gammel her, desperat etter å bli ung igjen!
Tommage♀♂ Skrevet 5. februar 2010 #12 Skrevet 5. februar 2010 Den frisyren var penere enn den jeg så på. http://www.grammy.com/photos/red-carpet-rihanna Her er hun jo helt skrapet på sidene. Du så jo ung og rocket ut, så du passer det nok. Hvis ikke går det nok an å anonymisere den litt sånn til hverdags=)
Kåva Skrevet 5. februar 2010 #13 Skrevet 5. februar 2010 Jeg syns frisyren er skikkelig stilig! Den kan du style mye, samtidig ser det greit ut, uten noe særlig styling. Greit og kunne variere. Jeg trer på meg en lue hvis jeg ikke har vært i dusjen, he he. Pass på hvilken frisør du velger bare. Er ikke alle som er like flinke.
ConsuelaBananaHammock Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #14 Skrevet 5. februar 2010 Hehe, nei jeg skal ikke gå SÅ drastisk til verks som det bildet du mente ) Ja syns frisyren jeg viste kan være litt anonym som på bildet, og kanskje litt mere rocket om jeg føler for det. Men det skal jo virke i hverdagen hvor jeg må stå opp med 3 barn, få dem avgårde til skole & barnehage samt meg selv på jobb uten at håret står rett opp. Jeg er meget avhengig av hårstrikket og klemmene mine, så hvordan det skal gå om jeg har litt dårlig tid en morgen blir spennende å se :/ Men kanskje det er lettere enn det ser ut til, når det er så kort kan man vel hive i alt mulig kliss for å få håret til å bli der jeg vil?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå