Gå til innhold

Ønsker å kjøpe en sportsvogn med 3 hjul - hvilken er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe ny vogn til 1åringen min. Vil ha med 3 hjul, et svingbart hjul foran.

Hva anbefaler dere som har/har hatt 3hjulinger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har tfk og er godt fornøyd

Skrevet

har hatt Qunniy 3XL og Teutonia Spirit S3. Av dem 2 vil jeg absolutt anbefalle deg Spiriten... men sånn alt i alt så har jeg solgt begge nå da og har bare Simo Sportsvong med 4 hjul isteden :-)

Skrevet

Kan du komme på noe du ikke er fornøyd med på den vognen?

Skrevet

kan du komme på noe du ikke er fullt så fornøyd med på TFK-vognen?

Skrevet

Jeg har emmaljunga cangaroo og er veldig fornøyd. God, romslig vogn som barnet kan ha lenge. Veldig lett å kjøre synes jeg i alle fall. Framhjulet kan låses av hvis du ønsker det. Positivt at det er god plass til å legge en handlepose i kurva under vogna, sammenlignet med f.eks tfk hvor kurva under er helt oppunder sittedelen og det er veldig trangt å komme til... (synes jeg i alle fall...)

Skrevet

Jeg har emmaljunga cangaroo og er veldig fornøyd. God, romslig vogn som barnet kan ha lenge. Veldig lett å kjøre synes jeg i alle fall. Framhjulet kan låses av hvis du ønsker det. Positivt at det er god plass til å legge en handlepose i kurva under vogna, sammenlignet med f.eks tfk hvor kurva under er helt oppunder sittedelen og det er veldig trangt å komme til... (synes jeg i alle fall...)

Skrevet

OTH Urban Jungle :) Er så glad i den vogna :) Den er supergod å trille, barnet sitter veldig godt i setet, den har nesten full liggestilling, veldig enkel å legge sammen, tar liten plass, hjulet foran er svingbart, men kan låses om du vil, nettet under rommer mye (selv om det kan være litt kronglete å få det nedi der til tider)

:)

Skrevet

jeg har også tfk og er superfornøyd.

Bruker hardbagen foreløpig og har nok god plass til snuppa frem til sommeren i den (hun er 5 1/2 mnd nå).

Om det finnes noe jeg skulle vært misfornøyd med må det være at det ikke er like god fjæring i denne vogna som feks en emmaljunga 4hjuling. Men det innbiller jeg meg at gjelder alle trehjulingene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...