bondeknøl Skrevet 5. februar 2010 #1 Skrevet 5. februar 2010 Jeg har gått opp masse på få år. Min idealvekt er rundt 65 kg, nå er jeg snart på 90.. rundt 85 da jeg ikke er gravid.. venter nr 2 og siste Er så klar for å bli meg selv igjen og trives med kroppen min. Når jeg var slank så syns jeg at jeg var tjukk og nå er jeg tjukk! ikke lett.. Har jo noen enorme pupper som jeg virkelig vil ha vekk og få strammet opp etter fødsler og amming.. Så min tanke videre er og amme uten og slanke meg, men spise sunt, kan jo gå ned litt da også trene og komme ned til hvertfall 70 kg. Og håpe på at jeg får dekket brystreduksjon og bukplastikk på denna fæle magan.. Masse strekkmerker og løshud. Har strekkmerker bak legga også, tør nesten ikke gå i shorts
Kamomille Skrevet 5. februar 2010 #3 Skrevet 5. februar 2010 brystreduskjson før du kun hvis tyngen på brystene skaper problemer for nakke og rygg. Bukplastikk får du hvis du etter slanking plages av fettforkle som forårsaker sopp/inkesjoner/eksem.. Strekkmerker går desverre ikke bort, men kan jo evt blekes. Åoer du lytkkes godt med sund mat og trening. jeg har også en idelavekt på 65 men har fortsatt igjen 15 kg etter siste fødsel. Det at jeg ahr for lavt stoffskifte hjelper heller ikke på situasjoner desverre....
bondeknøl Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. februar 2010 Puppa er så digre og tunge at det er en gru!!! Får jo ikke tak i BH-er heller Og hvis jeg slanker meg kan jeg nok slenge de på ryggen.. hehehe Får jo bare se hvordan magen blir etter slanking da, kan hende den blir ganske grei Men mye av puppa SKAL bort!
Giftmamma med2jenter Skrevet 6. februar 2010 #5 Skrevet 6. februar 2010 har en venninne som fikk bukplastikk.. hadde veldig mye overflødig hud.. Du får snakke med fastlegen din, de har kanskje noen råd og komme med ang dette.. Lykke til:)
Fire småtroll Skrevet 6. februar 2010 #6 Skrevet 6. februar 2010 Ta et skritt om gangen, få babyen din og bruk så året etterpå til å sakte men sikkert gå ned i vekt. Hvis du ikke går ned for fort, og mosjonerer så blodsirkulasjonen er på topp er sjansen størst for at huden "følger med" og ikke blir altfor stor.. Hørte noen sa at det kunne lønne seg å smøre med en anti-celulitt krem under slankekur også, de er litt oppstrammende så det hjelper huden å følge med. Når du er nede i normalvekt ser du hvordan huden og puppene ser ut også tar du det derfra. Ta en titt på siden http://www.bukplastikk.com så ser du hvordan de som har fått det dekket ser ut. Jeg har fått et heng etter keisersnitt selv, og veier nå 10 kilo for mye, er spent på hvordan det blir når jeg har fått av ekstrakiloene..
2søtesmåh Skrevet 6. februar 2010 #7 Skrevet 6. februar 2010 Se på de "Biggest Looser" folka da...Utrolig hvor huden følger med. Til tross for stort vekttap på kort tid... Masse trening, og når ønsket vekt er nådd ville jeg likevel ventet enda et år, la huden få en sjans til å trekke seg sammen selv..Brystreduksjon og fjernign av hud er ganske omfattende operasjoner, og den type som oftest fører til problemer senere..... Og puppene kan bli mye mindre,- OG likevel bli forholdsvis faste..Jeg selv har hatt en matchvekt på 75, var oppe 115 da jeg var gravid..BH-størrelse gikk fra 70 c/d til 80E....Det er 4-5 cupstørrelser det... I løpet av tre år pluss litt til, gikk jeg ned til 75 igjen..Ikkenoe løshud, og puppene er blitt til 70 c/d igjen.... Jeg vil uansett anbefale og sette deg andre mål enn vekt og cm...Du gikk opp, det er så, men det er livsstilen din som har gjort at du har holdt den vekta...Så dropp slankinga, bytt livsstil....Ha som mål og bli frisk og sunn, ikke nødvendigvis som før..Da vil du kanskje ikke greie det..Er ikke noe mål og bli tynn og slank, men sur og syk????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå