Sjokoladebanan Skrevet 5. februar 2010 #1 Skrevet 5. februar 2010 Har nesten ikke spist i dag, og løpt på do i flere timer, så nå føler jeg meg bokstaveligtalt helt tom. Tenkte jeg skulle prøve på å få i meg noe lett fordøyelig, men har ikke lyst på noe ting. Hva anbefaler dere, som gir litt energi, væske og mineraler til kroppen?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 5. februar 2010 #2 Skrevet 5. februar 2010 Mariekjeks bruker jeg å spise.. Evt loff med blåbærsyltetøy.. Viktig at du får i deg drikke da, gjerne blåbærsaft eller 50/50 med farris og eplejuice.. God bedring!
Zitro Skrevet 5. februar 2010 #3 Skrevet 5. februar 2010 Vanlig kokt ris med litt salt i vannet når du koker den... en te-skje om gangen bare for å se om du holder det. Ris inneholder masse stivelse og binder opp ganske godt :-)
Sjokoladebanan Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 5. februar 2010 takk for tips, men det var ingenting av det som fristet noe særlig... :-( får vente litt til å se. Havresuppe går det ann å spise?
Gjest Skrevet 5. februar 2010 #5 Skrevet 5. februar 2010 Salte kjeks og chips. Binder væsken og gjør at du blir tørst så du drikker mer. Og saftis. Det er hvertfall de rådene jeg fikk på sykehuset når lillegutt var innlagt pga kraftig oppkast/diaré.
solita 06 Skrevet 5. februar 2010 #6 Skrevet 5. februar 2010 Ritz kjeks, 50/50 eplemost/farris, litt banan, ris kjeks (evnt med bittelitt smør), saltstenger, blåbærsaft.
lklk Skrevet 5. februar 2010 #7 Skrevet 5. februar 2010 makaroni eller saltstenger pleier å fungere best hos oss - god bedring!
lklk Skrevet 5. februar 2010 #8 Skrevet 5. februar 2010 makaroni eller saltstenger pleier å fungere best hos oss - god bedring!
ano`num *17.03.10* Skrevet 5. februar 2010 #9 Skrevet 5. februar 2010 Jeg må alltid ha frukt. Gjerne saftige søte som pære. Eller lyse knekkebrød med smør eller hvitost.
camilla^ Skrevet 6. februar 2010 #10 Skrevet 6. februar 2010 Her spises alltid salt potetløv, evt Ritz kjeks om vi ikke har potetløv i huset. Da pleier maten å holde litt og matlysten gradvis komme tilbake.
Gjest Skrevet 6. februar 2010 #11 Skrevet 6. februar 2010 Ja, havresuppe går fint å spise når du har omgangssyke. God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå