Gå til innhold

hvordan gjør dere det enklest om natten når dere ska lage til melk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

mme.....

f.eks hipp 120 ml?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha ferdig kokt vann på termos! Mye lettere enn å varme opp ferdigblandet melk.

Skrevet

Hadde kokt vann ferdig på flasker i kjøleskapet... 20-30 sek i micro, oppi pulver og rist. Fiks ferdig melk :-)

Klarte aldri det termos greiene jeg, vannet var altfor varmt så stod jeg og prøvde å kjøle det ned i kaldt vann og det tok mye lenger tid...

Skrevet

Du må ha ferdig kokt vann i kjøleskapet da,så du kan blande kaldt og varmt til rett temp.

Mulig micro funker like bra,men er litt mot micro jeg da.

Skrevet

va det på hipp?

måtte ikke du kjøle det ned etterpå du hadde blandet pulveret i da?

ska man ikke blande pulveret i i helst over 70 grader?

Skrevet

Jeg gjorde som hun over her når sønnen min var liten. Hadde ferdige flasker med kokt vann i kjøleskapet så det var bare å sette de i mikroen til det var passe varmt, ha oppi pulver, riste og vips ferdig fersk melk :)

Skrevet

jeg koker halve mengden vann og setter i kjøleskapet, koker opp resten og har i pulver og vips er det drikkeklart med en gang.

Funker på både hipp eco 1 og 2.

Skrevet

Ha ei flaske ala imsdal med kokt avkjølt vann, thermos med varmt vann. Og tåteflaska med ca 40ml kaldt i flaska.

Hell varmt vann opp til ca 80ml på flaska, ta i pulveret (jeg bruker sånn doseringsdins med ferdig oppmålt pulver, rist, så hell i kaldt vann fra flaska opp til 120 ml, rist. Perfekt temp:-) Gjør det sånn selv for å få blandet pulveret i litt varmere vann. Har en liten bag med meg på soverommet og blander bare opp der, gjørt på noen sekunder:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...