mamma til to blånisser :) Skrevet 5. februar 2010 #1 Skrevet 5. februar 2010 mme..... f.eks hipp 120 ml?
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 5. februar 2010 #2 Skrevet 5. februar 2010 Ha ferdig kokt vann på termos! Mye lettere enn å varme opp ferdigblandet melk.
Zitro Skrevet 5. februar 2010 #3 Skrevet 5. februar 2010 Hadde kokt vann ferdig på flasker i kjøleskapet... 20-30 sek i micro, oppi pulver og rist. Fiks ferdig melk :-) Klarte aldri det termos greiene jeg, vannet var altfor varmt så stod jeg og prøvde å kjøle det ned i kaldt vann og det tok mye lenger tid...
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 5. februar 2010 #4 Skrevet 5. februar 2010 Du må ha ferdig kokt vann i kjøleskapet da,så du kan blande kaldt og varmt til rett temp. Mulig micro funker like bra,men er litt mot micro jeg da.
mamma til to blånisser :) Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 5. februar 2010 va det på hipp? måtte ikke du kjøle det ned etterpå du hadde blandet pulveret i da? ska man ikke blande pulveret i i helst over 70 grader?
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 5. februar 2010 #6 Skrevet 5. februar 2010 Jeg gjorde som hun over her når sønnen min var liten. Hadde ferdige flasker med kokt vann i kjøleskapet så det var bare å sette de i mikroen til det var passe varmt, ha oppi pulver, riste og vips ferdig fersk melk
Rampongi Skrevet 5. februar 2010 #7 Skrevet 5. februar 2010 jeg koker halve mengden vann og setter i kjøleskapet, koker opp resten og har i pulver og vips er det drikkeklart med en gang. Funker på både hipp eco 1 og 2.
Gjest Skrevet 6. februar 2010 #8 Skrevet 6. februar 2010 Ha ei flaske ala imsdal med kokt avkjølt vann, thermos med varmt vann. Og tåteflaska med ca 40ml kaldt i flaska. Hell varmt vann opp til ca 80ml på flaska, ta i pulveret (jeg bruker sånn doseringsdins med ferdig oppmålt pulver, rist, så hell i kaldt vann fra flaska opp til 120 ml, rist. Perfekt temp:-) Gjør det sånn selv for å få blandet pulveret i litt varmere vann. Har en liten bag med meg på soverommet og blander bare opp der, gjørt på noen sekunder:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå