Gå til innhold

hvordan gjør dere det enklest om natten når dere ska lage til melk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

f.eks. hipp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! sjekk ut HOLDES OPPE tråden! Min metode blei å ha termos med kokt kaldt vatn og termos med kokt varmt vatn, og pulver med ferdig oppmålt pulver, og flaske klart på nattbord. Så blande til passe drikketemp, ha pulver oppi. Berre å sette seg opp på sengekanten!!

Skrevet

Jeg har ferdig kokt vann stående i flaska i kjøleskapet. Når jeg står opp på natta, varmer jeg den i microen og blander i pulveret, så er den klar til å drikkes. Jeg syns det var lettere enn å ha termoser med vann. Jeg har også hatt i maltextrakt på flaska, så alt er klart, og gjort på 1 minutt. Jeg bruker HIPP.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg sprinter ned på kjøkkenet og varmer opp ferdig kokt vann som jeg har i kjøleskapet i microen. Blander deretter i pulveret og løper opp igjen... haha, neppe den smarteste løsningen. Våkner jo litt av all den løpingen. :-)

Skrevet

gjør det samme som vinterbarnet og syns det fungerer kjempe fint. Gjort det med Emilie og gjør det med Leah også nå :)

Skrevet

Gjør som vinterbarnet, bortsett fra at jeg koker opp kun halve mengden vann på forhånd og resten når det skal drikkes. Malt er oppi fra før ja og bruker også hipp.

Skrevet

Men, er det så lurt å ha malt blandet ut på forhånd? Det er jo mye sukker og et mekka for bakterier? Eller blir disse bakteriene drept av det varme vannet?

Skrevet

har alltid hatt malt i flaksene på forhånd. ikke merket noe på det.

Gjor det slik til Emilie og nå Leah.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...