vingle Skrevet 6. februar 2010 #2 Skrevet 6. februar 2010 Hei! sjekk ut HOLDES OPPE tråden! Min metode blei å ha termos med kokt kaldt vatn og termos med kokt varmt vatn, og pulver med ferdig oppmålt pulver, og flaske klart på nattbord. Så blande til passe drikketemp, ha pulver oppi. Berre å sette seg opp på sengekanten!!
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 6. februar 2010 #3 Skrevet 6. februar 2010 Jeg har ferdig kokt vann stående i flaska i kjøleskapet. Når jeg står opp på natta, varmer jeg den i microen og blander i pulveret, så er den klar til å drikkes. Jeg syns det var lettere enn å ha termoser med vann. Jeg har også hatt i maltextrakt på flaska, så alt er klart, og gjort på 1 minutt. Jeg bruker HIPP.
snillemamma1 Skrevet 21. februar 2010 #4 Skrevet 21. februar 2010 Jeg sprinter ned på kjøkkenet og varmer opp ferdig kokt vann som jeg har i kjøleskapet i microen. Blander deretter i pulveret og løper opp igjen... haha, neppe den smarteste løsningen. Våkner jo litt av all den løpingen. :-)
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 21. februar 2010 #5 Skrevet 21. februar 2010 gjør det samme som vinterbarnet og syns det fungerer kjempe fint. Gjort det med Emilie og gjør det med Leah også nå
Rampongi Skrevet 22. februar 2010 #6 Skrevet 22. februar 2010 Gjør som vinterbarnet, bortsett fra at jeg koker opp kun halve mengden vann på forhånd og resten når det skal drikkes. Malt er oppi fra før ja og bruker også hipp.
Gjest Skrevet 22. februar 2010 #7 Skrevet 22. februar 2010 Men, er det så lurt å ha malt blandet ut på forhånd? Det er jo mye sukker og et mekka for bakterier? Eller blir disse bakteriene drept av det varme vannet?
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 22. februar 2010 #8 Skrevet 22. februar 2010 har alltid hatt malt i flaksene på forhånd. ikke merket noe på det. Gjor det slik til Emilie og nå Leah.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå