Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #1 Skrevet 5. februar 2010 http://www.barnimagen.com/forum/thread/141392264 Er det mulig?! Blir helt matt jeg...
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #2 Skrevet 5. februar 2010 Syns det er forståelig. Jeg har full forståelse for at dem som mister er lei seg, og trenger å få det ut, men det kan faktisk bli litt mye for andre. Det virker jo som om man er heldig om man i det hele tatt overlever 1trimester, er jo ikke slik det skal være.. Man blir faktisk ganske bekymrte av å lese om alle som mister. Det finnes og egne forum for dem som mister.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #3 Skrevet 5. februar 2010 Skulle ønske moderator kunne skrive noe i 1. trimester teksten om at det ER greit å skrive om sånt.
Myy Skrevet 5. februar 2010 #4 Skrevet 5. februar 2010 Når noen sier at de som mister ikke skal få skrive om dette på 1.trimester forumet, så kan da de som mister si at de andre ikke skal få skrive om sine svangerskap da. Jeg skjønner at folk kan bli engstelig, men hallo. Formuet er jo for alle. Om det er mange som mister og som skriver om det, så er det jo bare realitentene. Skjønner godt at de har behov for å snakke om dette, på lik linje som alle andre med normale svangerskap har ting de lurer på.. Syns det høres urettferdig ut at noen skal bli utestengt fra et forum pga situasjonen deres.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #5 Skrevet 5. februar 2010 Tror ikke jeg kjenner noen som ikke har hatt sporblødninger eller småblødninger i første semester jeg (av de jeg kjenner godt nok til å snakke om sånt mener jeg), blir jo merkelig å forby å skrive om noe som er så normalt... Selv har jeg blødd i alle mine svangerskap hvor jeg senere har født friske flotte barn. Er ikke noe unaturlig i å miste heller, mange opplever det også. Heldigvis får man nesten si, tenke om alle som har fostre med alvorlige misdannelser og sykdommer som er uforenelig med liv skulle gå i 9 mnd før barnet dør da. Godt at menneskekroppen fungerer så godt at den rydder opp i sånt tidlig i svangerskapene, skjønner ikke hvorfor det skulle være så galt å skrive om det heller.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #6 Skrevet 5. februar 2010 Anonym 20:58 det er ikke alle som blør som mister. Og da blir det jo feil å skrive om det på et ufrivillig abort. Når man blør ønsker man å høre andres erfaringer, ikke bare de som har hatt sa/ma, men også de som har blødd uten og miste. Jeg har tror det er de som aldri har hatt en blødning eller som har mistet som ikke liker det. De som har opplevd dette har større forståelse for det, og får ikke noe større frykt ved å lese andre som opplever det.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #7 Skrevet 5. februar 2010 Er det mulig?!? Og disse folka skal bli mødre? De prøver å sensurere bort andres innlegg! De blir vel forbanna på folk som skader seg eller får kreft også, da kanskje. For da blir de sjøl redde, liksom! Og "trisemester" sier vel sitt. Ikke de skarpeste knivene i skuffen de folka her! Jeg syns bare så utrolig synd på de som har mista på 1. trimester og blir møtt med sånne holdninger som det her! Bra at noen i den tråden tør si fra, hvertfall!
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #8 Skrevet 5. februar 2010 er jo et eget forum for aborter ? om ikke burde det værtfall være et eget forum for MA/SA, det finnes et eget forum for senabort men det er jo ikke det samme som MA/SA .... begge deler er grusomt for mor og far..
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #9 Skrevet 5. februar 2010 Jeg oppfordrer alle som ikke støtter sånn sensur om å skrive det inne på den tråden, sånn at folk føler de kan skrive det de vil!
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #10 Skrevet 5. februar 2010 Jeg skammer meg på vegne av de brødhuene i den tråden. At det er mulig å være så ufølsomme!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå