Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #1 Skrevet 5. februar 2010 .....lurer på om jeg skal se den eller mr.bean. Hva ville du gått for`?
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #2 Skrevet 5. februar 2010 JA! Den er sinnsykt bra!! Elsker den filmen, har sett den maaaange ganger og gråter like mye hver gang.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #3 Skrevet 5. februar 2010 Jeg synes den er utrolig kjedelig, altfor lang og bort kasta tid. Da ville jeg heller ha brukt kvelden på noe mer spennende, som å vaske eller noe;-)
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #4 Skrevet 5. februar 2010 Mr. Bean er jo det mest tragiske i hele vide verden! Og hvis du ikke har sett BM ennå, så er det på tide! Knallfilm!
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #5 Skrevet 5. februar 2010 Den er sinnsykt bra!! Fantastiske skuespillere, Spes. nå, mtp at Ledger ikke er her mer....
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #6 Skrevet 5. februar 2010 Har aldri skjønt hvordan en skuespiller kan bli bedre etter de er døde.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #7 Skrevet 5. februar 2010 Se Brokeback Mountain. Anbefales i det høyeste. Superb film!
Tommage♀♂ Skrevet 5. februar 2010 #8 Skrevet 5. februar 2010 BM var en kjempeskuffelse. Utrolig langdryg og kjedelig, og en smule ekkel om jeg skal si det.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #9 Skrevet 5. februar 2010 Hva faen var ekkelt med den?? Men jeg synes og det var en langtekkelig, kjedelig, men fin film..litt rørende. Greit å ha sett den for å ha sett den, men det finnes andre som er mye bedre.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #10 Skrevet 5. februar 2010 Jeg ville gått for å sett noe heeelt annet.. hehe.. Likte ikke BM og synes mr.bean er kjempekjedelig
It's all about me Skrevet 5. februar 2010 #11 Skrevet 5. februar 2010 Min favorittfilm, så anbefaler den på det sterkeste. Utrolig film hvis en klarer å se bort ifra at to menn faktisk har seg og ser det som ligger bak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå