Gå til innhold

Hva synes dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg sitter her med et kaos av følelser og vet ikke om jeg tenker rasjonelt, så jeg trenger svar fra dere :-)

Jeg og mannen min har det litt vanskelig om dagen, skal ikke utdype det noe særlig da det kan bli langt

Jeg er redd jeg overdramatiserer eller er blind

Jeg stoler ikke helt på mannen min da han har løyet for meg mange ganger, jeg tror ikke han har vært utro eller noe. Men på mange andre saker som skal skape tillitt mellom oss, så er han ikke ærlig

Vi har vært sammen i 3år og har en liten en sammen. Han er godt voksen og har vært i tre seriøse forhold før meg

Han har mange venner, men har aldri hatt noen jentevenner

Så fant jeg mld på tlf hans (har ikke for vane å kikke på tlf hans, men jeg satt her og kjedet meg)

På lille juleaften hadde han sendt god jul mld til ei han har kjent i MANGE år... med masse klem fra XXXXX

Jeg synes det er koselig at vi sender julemeldinger, så den saken er jo grei. Men det som jeg synes var rart var at han hadde ikke sendt julemld til noen andre, ikke engang sine beste venner. Kun henne.

Jeg spurte (det er bare en uke siden jeg fant mld) hvorfor han bare hadde sendt mld til henne. Da ble han veldig i forsvarsposisjon:Næmen jeg har da kjent henne hele livet, er det så rart at jeg sender ei mld?

Dum som jeg er så kastet jeg ut, litt på spøk: Jaså, er det noe på gang? Da ble han irritert og svarte: Med HU, ikke vær dum a.

Jeg vet ikke jeg, ettersom jeg sliter med å stole på han fra før så blir jeg vel mer skeptisk, men please svar meg da :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan jo være som han sier, at det er pga at han har kjent henne hele livet. Kanskje han fikk en god jul mld fra henne først?

Jeg hadde nok ikke reagert noe på det, hvis det kun er snakk om en god jul mld, hadde det vært flere mld fram og tilbake hadde jeg nok begynt å spekulere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...