....mammatilto... :))) Skrevet 5. februar 2010 #1 Skrevet 5. februar 2010 Er 4mnd på vei og har så jævla halsbrand at jeg dauer snart .... Eter Gaviscon tabletter så det tyter ut av ørene på meg. Men uansett hva jeg spiser så får jeg halsbrand,kan nevne at jeg har reflux. Har prøvd med loff,youghert,melk, hjelper en liten stund også er det på'n igjen. Trenger tips fra noen her. Hva kan jeg spise for ikke og få halsbrann ?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? Please...hverdagen min er helt håpløs :-(
kua kalva,drektig igjen Skrevet 5. februar 2010 #2 Skrevet 5. februar 2010 kefir hjalp meg, har også reflux
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 5. februar 2010 #3 Skrevet 5. februar 2010 Novaluzid hjelper, den smaker tilogmed godt
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 5. februar 2010 #4 Skrevet 5. februar 2010 Mandler funket på meg, ellers har jeg lest at lovehearts (godteri) også fungerer bra for mange. Rå potet er visst også bra mot halsbrann :-) Lykke til, det er helt forferdelig med halsbrann og føler med deg!!
....mammatilto... :))) Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 5. februar 2010 takk for gode svar jenter :-))
....mammatilto... :))) Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 5. februar 2010 trur jaggu meg jeg skal skrelle en rå potet og knagle på....
Mammapudding Skrevet 5. februar 2010 #7 Skrevet 5. februar 2010 Da jeg gikk gravid var det eneste som hjalp på min halsbrann Nyco fruktsalt. Føler meg deg, er helt jævlig med halsbrann:(
Cecelia & jentene Skrevet 5. februar 2010 #8 Skrevet 5. februar 2010 jeg drakk flytende gaviscon...smaker fysj,men men. også spiste jeg loveheart til den store gullmedalje...all medlidenhet sendes din vei!
Mammarama=) Skrevet 5. februar 2010 #10 Skrevet 5. februar 2010 Jeg sleit Veldig med sureoppstøt de to første svangerskapene, satt og sov fra uke 20.. Men siste svangerskapet fikk jeg tips om og prøve homopati mot det..Var veldig skeptisk på forhånd, men det hjalp noe helt enormt..Tror jeg hadde sure oppstøt toppen 5 ganger etterpå, og det var helt mild form(etter sterk mat o.l) Så jeg anbefaler det på det sterkeste..Fikk en tbl som jeg løste opp i vann og drakk over ett døgn.. Lykke til..
Expat Skrevet 5. februar 2010 #11 Skrevet 5. februar 2010 Jeg vil anbefale å forsøke å kutte melkeprodukter fullstendig i noen dager. I første grav hadde jeg det som du, i mellomtiden hadde jeg fått påvist melkeallergi og slutta, og i andre grav holdt det lenge med bare tyggekalsiumtabletter! Prøv i noen dager bare. Du merker fort om det er kjempeforskjell eller ikke!
Rampongi Skrevet 5. februar 2010 #12 Skrevet 5. februar 2010 lovehearts! og jeg syntes gaviscon-drikken funka bedre enn tablettene. god bedring! jeg brant opp av alt bortsett fra taco.. snodig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå