Gå til innhold

I dag fikk jeg smykket jeg bestilte hos personligesmykker.com, MEN

Anbefalte innlegg

Skrevet

ble skuffet ja. Det ser skikkelig jalla ut, som plastikk. Ser ut som det er kjøpt på H&M for 29 kroner. På siden demmes sto det 925 sølv, stemplet, men det sier meg ingenting, noen som vet hva det betyr? Betalte ca 400 for smykket og jeg likte motivet skikkelig godt, sånn familie smykke med mor far og to barn. Jaja, har vel bare meg selv å skylde på siden jeg ikke undersøkte hva 925 sølv, stemplet betyr. Andre som har bestilt derfra, er alt like jalla?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

925 betyr vel at det er sølv..

Skrevet

925 er vel i utgangspunktet nysølv, rent sølv har et annet nummer, tror det er 820, men er ikke sikker. 925 er tynnere mener jeg det er.

Har nå sett hos ulike gullsmeder man kan bestille smykker med navn på til ca 400 kroner, de synes nå i alle fall jeg er fine!

Skrevet

Jeg og fikk smykket mitt derifra i dag. Den damefiguren hvor man henger på månedstenen til banet sitt. Det var tynt synes jeg også, men det er iallfall ekte sølv og vil nok holde seg fint.

Skrevet

925 betyr at det er så rent sølv som man kan få. 92,5%, eller 925 hundredeler, sølv i legeringen. 830=83%

Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med smykket jeg bestilte derifra!

Skrevet

HI.

Hvorfor tar du ikke denne diskusjonen med Personligesmykker.com direkte?

Skrevet

Og det skal vi gjøre om vi klager på Barnas Hus? På asos? På Nav? Er det ikke lov å få ut sine tanker om smykker som hi har kjøpt hos en bedrift? Skal hun spørre Personligesmykker.com om de er flere som mener de har fått "jallasmykker", Ja, for da er vel svaret soleklart.

Skrevet

Bra svart! Ble jævlig irritert selv når jeg leste forslaget om å ta det på leverandørsiden. Besservisser...

Skrevet

trist at du ble så skuffet. Du har returrett vet jeg, eller du kan få det til å se litt mer eksklusivt ut ved å kjøpe en "finere" lenke hos gullsmeden. Har jeg gjort med noen smykker, og det pleier å koste etpar hudrelapper.

Skrevet

Jeg har akkurat det samme smykket fra personligesmykker.com og jeg er kjempefornøyd med det! Skjønner ikke i det hele tatt hva du mener med jalla? Lenken var ikke så mye å skryte av, men den er det fort og billig å bytte ut. Selve anhenget er jo flott!

Har også et annet smykke bestilt samme sted som er kjempefint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...