Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #1 Skrevet 5. februar 2010 Jeg har vert alene med mitt barn siden hun be født med unntak av 1 mnd eler 2 ,da jeg forsøkte å bo sammen med barnefaren,noe som misslyktes. Jeg har nå funnet en ny mann og mitt barn er 1 år gammelt. Dette har skapt store protester fra eksmannen sin side han har forsøkt alle midler for å ødelegge det nye forholdet mitt,han har tiogmed kommet med trusler til min nye mann. Eksmannen mener jeg ødelegger forholdet til han og mitt barns halvsøster dersom jeg velger å være sammen med han og mener at jeg prioriterer helt feil. Meg og min nye mann har kommet frem til beslutningen å flytte sammen og flytte et stykke unna der eks mannen bor for å få avstand fra han. Eks mannan har forårsaket mangen vonde opplevelser for meg,de 2 årene vi bodde sammen var han voldelig og ikke til å stole på,men han fikk meg til å synns synd på han,han lovet meg å bli bedre gang etter gang.."det er bare en vanskelig tid,du må ha forståelse" var alltid unnskyldningen...jeg bet på gang etter gang..han hadde jo som ale andre også gode sider,men det vonde han gjorde meg var virkelig vondt. Nå vil jeg starte et nytt iv med min datter og min nye mann(som er helt fantastisk) er det feil av meg å flytte sammen med han selv om vi kun har vert sammen i et halvt år? Han sier at han føer seg veldig utrygg om jeg ska fortsette å bo alene,pga at eksmannen har vist hvor ustabil han er. og hva med halvsøsteren og evt.samvær.planlegger å flytte ca 2 timers kjøretid unna faren,kan det kalles å forringe samvær? jeg har også fult foreldreansvar alene..hva skal jeg gjøre..???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå