Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #1 Skrevet 5. februar 2010 Nå er jeg redd vannet skal gå........;(
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #2 Skrevet 5. februar 2010 Jeg har da hatt hele mannen min oppå meg, og han er ikke liten. Er i uke 30, og dette har skjedd mange ganger! Tror nok de små er godt beskyttet der inne
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #3 Skrevet 5. februar 2010 Nei, det kommer med svært stor sannsynlighet til å gå bra. Hadde hun dumpet ned på magen din kunne det kanskje vært skummelt, men ikke å sitte litt. Det skal mye til for å fremkalle en abort/tidlig fødsel - tenk på alle som har prøvd opp gjennom tidene, men ikke klart det! Hadde ikke vært mange mennesker på jorda dersom det skulle så lite til.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #4 Skrevet 5. februar 2010 uff ja, det går sikkert bra.fikk litt vondt i magen, så ble redd.men lille sparker som bare det;)HI
nicless Skrevet 5. februar 2010 #5 Skrevet 5. februar 2010 Vi kan jo ligge på magen til vi synes det er ubehagelig også.Det vil jeg tro er tyngre enn en liten jente på magen :-) Så lenge en ikke faller på magen o.l er det nok ok :-)
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #6 Skrevet 5. februar 2010 Håper da ikke det! Har en på 3 og en på 2 fra før av og hunder som skal trenes, så her gjennomgår magen både det ene og det andre uten at jeg kan ta hensyn til det... Eller jeg tenker ikke over det om jeg ikke får vondt... Er 22 uker på vei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå