Gå til innhold

Er nordmenn virkelig så kjipe i matveien at de ser på taco og toro sjokoladekake som fantastisk mat???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner faktisk og lure på norske ganer!

Så i et annet innlegg her, hvor det var ei som ønsket tips til hvordan en får sjokoladekaka luftig og svarene hun fikk var at hun måtte prøve sjokoladekaka fra Toro...Begynnte nesten og le!! Toro sjokoladekake er IKKE god sjokoladekake. Har dere smakt skikkelig hjemmelaget sjokoladekake?? Posekakene er tørre og harde og slettes ikke noe særlig gode.

Det er verken tidskrevende eller vanskelig og lage god og luftig sjokoladekake. Jeg er ingen stor baker selv, men klarer da og bake ei sjokoladekake fra bunnen av.

Men da jeg så innleget så ble jeg i grunn ikke overasket ettersom 90% av bim mener at taco er den ultimate festmaten. Så burde vel egentlig ikke bli overasket da sjokoladekaka fra toro tydligvis er "verdens beste" sjokoladekake;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det tror ikke jeg da...

Det er da masse deilig deilig mat...

Skrevet

Har du prøvd tacogryta til toro? Den er ny på markedet og smaker ganske godt :)

Skrevet

Nordmenn foretrekker enkle ting, toro og taco er enkelt...

Skrevet

Hvor har du det fra at dibbere mener taco er festmat? Jeg tror det var EN dibber en gang som mente det, og 14000 andre som skjelte ut vedkommende og deretter 14000 som skjelte ut de første 14000 og kalte dem snobber, men tror fremdeles det kun var 1 dibber som mente taco var festmat.

Skrevet

Oi, klarte du ikke å få til Toro sjokoladekake engang? da er du ikke mye til baker nei, ha ha ha!

Skrevet

og det er et problem at folk liker disse produktene? hvis folk synes det er festmat så må de da få lov til det!!

blir like idiotisk som å se ned på folk for musikksmaken de har. Man liker det man liker-djises

Skrevet

taco er jo bare kjempe godt,men vil ikke kalle det festmat. kan ikke sammenlignes med 3 retters.men for familien til fredags kos er taco TOPP!

den toro kaken er grei. jeg har bakt den selv noen ganger kun for at en av gjestene har hatt cøliaki og kake- toro produktene er som regel glutenfrie.

Skrevet

Jeg ELSKER taco men hater toro sjokoladekake;)

Vil langt fra kalle det kjipt å spise det en liker! Forresten smakte jeg taco for første gang for kun 10 mnd siden da jeg i en alder av 35 ikke er vegetarianer lenger. Så jeg syns det er masse som er spennende som du sikkert syns er enda kjipere enn taco;)

Skrevet

Du begynte å le når du leste om toro langpanne sjokoladekake!?

Da har du garantert ikke smakt den:)

Den andre er ikke like god, men langpanna er jævlig luftig og god på smak. Taco er også kjempegodt, snobbefrøken:)

Skrevet

Etter to lange opphold i Mexico - må jeg si at jeg faktisk synes at Mexikansk mat er festmat - men klart... det er nok ikke like sofistikert som mye annet ;) Men enchilada eller fajita laget fra bunnen av...med ukokt kald salsa ved siden av... mmmmmmmmmmhhhh *fikk lyst på*

Skrevet

Toro er ikke noe for meg.. Kan endelig spise tacos, men det skjer kanskje en gang hver 3. mnd.. Har dessverre en litt kresen mann og nå, et litt trangt budsjett til å spise akkurat det jeg vil. Men jeg fortrekker noe godt hjemmelaget på lørdagskvelden som ikke inneholder kjøttdeig. Skalldyr er min favoritt, men dessverre ikke mannens.. sukk!

Skrevet

Smaken er forskjellig når det gjelder mat, akkuat som når det gjelder alt annet i verden. Noen foretrekker Sputnik framfor Mozart, eller Margit Sandemo fremfor Hamsun. Noen liker taco bedre enn gourmetmat. Smak og behag kan ikke diskuteres.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...