Marthe-Mor-til-2 Skrevet 5. februar 2010 #1 Skrevet 5. februar 2010 Da har jeg blitt gravid og gått på p piller hele tiden:/ (Mercilon) er dette farlig for fosteret? er i uke 8 nå.
2 boys & now pink Skrevet 5. februar 2010 #2 Skrevet 5. februar 2010 Og jeg på pplasteret.... Så mye for 97 % tryggt... Hehe.. Jeg er i sjuende uke.
Marthe-Mor-til-2 Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2010 Hehe ja ikke sant:P Trodde ikke det var mulig en gang!
Mortilbarn Skrevet 5. februar 2010 #4 Skrevet 5. februar 2010 Jeg ble gravid på microgynom, og har ikke hørt noe om at det var skadelig for barnet, bortsett fra at jeg måtte slutte med pillene øyeblikkelig
2 boys & now pink Skrevet 5. februar 2010 #5 Skrevet 5. februar 2010 Men tror ikke det er serlig farlig om du stopper med en gang du finner det ut... Det er jo langt farligere ting en kan ha gjort før en oppdaget et rusk i magen! Men ta det opp med Lege/Jordmor om du er bekymret...
Marthe-Mor-til-2 Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 5. februar 2010 hehe, rusk i magen:P har ikke hørt den før.. men takk for svar=)
2 boys & now pink Skrevet 5. februar 2010 #7 Skrevet 5. februar 2010 Synes det var litt tøfft med rusk istedenfor en spire...
ღღTrininho _gravid nr 3 ღღ Skrevet 6. februar 2010 #8 Skrevet 6. februar 2010 Sist ble jeg gravid på p-sprøyta. Det skal være ganske umulig egentlig, og hører om folk som sliter i opp til 2 år for å bli gravide etter at de har sluttet med den...hehe...fruktbar ja:)
..snøklokke.. Skrevet 6. februar 2010 #9 Skrevet 6. februar 2010 Dette var "gode" nyheter for meg da.. Jeg har glemt flere piller og hatt sex flere ganger. Har nå sluttet på pillen for godt og håper snart jeg offisielt kan kalle meg prøver:)
collagirl Skrevet 7. februar 2010 #10 Skrevet 7. februar 2010 Fjaps! Hvor lang tid gikk det før du mrket at du var gravid da? Hadde du mensen. Jeg har en sånn rar følelse at jeg er gravid og går også på microgynom, men har hatt mensen så ha egetlig slått det fra meg og tenkt at jeg bare innbiller meg det :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå