veivalg Skrevet 5. februar 2010 #1 Skrevet 5. februar 2010 Kan man betale med visa hos CFC? Jeg finner ikke noe om det på sidene deres og har egentlig ikke tenkt over det før nå. Skal ned på min første tur i morgen og sitter her med tusen sommerfugler i magen
MissTaurus Skrevet 5. februar 2010 #2 Skrevet 5. februar 2010 Hei Veivalg Vet ikke om de tar VISA, har alltid fått faktura. Greit å betale via nettbank. Lykke til!
Ugla er mamma! Skrevet 5. februar 2010 #3 Skrevet 5. februar 2010 CFC tar ikke betalt ved ins, de gir ut giro som skal betales innen 8 dager. Dersom du skal kjøpe hormoner der må dette beales kontant., Lykke ti!
veivalg Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 5. februar 2010 Tusen takk for raske svar! Veldig greit å få giro :-)
Endelig gravid igjen*klarforny Skrevet 5. februar 2010 #5 Skrevet 5. februar 2010 Jeg var hos CFC den 4 desember og ble inseminert (vellykket:)) De har ingen terminal men tar i mot kontantbetaling i skranken, men du får også giro som Ugla sier, og får 8 dager på å betale den. Lykke til videre på veien veivalg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå