♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 5. februar 2010 #1 Skrevet 5. februar 2010 Min kjære mormor som har vært som mamma nr 2 for meg hele livet ligger nå på sykehjemmet og har ikke lenge igjen. Fikk tlf i dag tidlig om at vi måtte komme siden hun var betraketelig dårligere. Så nå har vi vært der på skift i dag og sittet hos henne. Jeg er hjemme nå med telefonen foran meg og venter på at den snart ringer. Det her er så forfedelig vondt og trist. Vi har vært bestevenner hele livet og hun har stilt opp for meghele tiden og vært alt for meg. Så uendelig trist å snart miste henne selv om jeg unner henne hvile for et langt og arbeidsomt liv. Er så utroligglad i henne, klarer ikke tenke klart jeg nå. Føles ut som at kroppen min bare er et skall og følelsene mine alle steder. Vi var med hverandre hver eneste dag når jeg var liten og vi hadde det så fint. Uff...hun er min besteste:-(
frinella Skrevet 5. februar 2010 #2 Skrevet 5. februar 2010 Det er så lite andre kan si. Men fokuser på det som har vært hyggelig og ikke dette som er så forfedelig trist. Klem
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 5. februar 2010 #3 Skrevet 5. februar 2010 Uff da...( Hadde en slik mormor jeg også, som du beskriver. Tenk på de gode minnene, det virker som det er MANGE av dem! Hun får det forhåpentligvis bedre nå. Dere treffes nok igjen om mange, mange år Klem til deg i denne tunge tiden
♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 5. februar 2010 Ja prøver det, er vanskelig men det er nå en gang slik livet er, enten man vil eller ei:-(
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 5. februar 2010 #5 Skrevet 5. februar 2010 Huff, mistet min besteste mormor for 1år siden, men den dag i dag så snakker jeg faktisk til henne og hører inni meg at hun svarer på en måte. Det er min lille trøst ;O) Hjelper også å tro at hun er rundt meg når jeg selv vil da.
♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 5. februar 2010 så godt å høre at du på en måte har kontakt med henne selv om hun ikke er der fysisk...men det er så forferdelig vondt å oppleve slik når det er noen man er så uendelig glad i:-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå