Gå til innhold

Stakkars lille baby lå og hylgråt i vogna si mens moren sto bare og lo...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen hadde mistet smokken sin, det så til jeg med jeg som sto ved siden av....moren sto bare og pratet med venninna si og lo. Varte vel ca. 10 før jeg bare måtte fjerne meg...

Babyen var kanskje 2 mnd og smokken lå helt opp til munnen, men hadde falt ut...hvor vanskelig er det å bare dytte den inn igjen??

Stakkars liten. Babyen hylgrein...mor enset ikke babyen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn får jeg helt fnatt av også. En så liten, hjelpesløs baby skal ikke ligge og hyle i 10 minutter, i hvert fall ikke når moren er rett ved siden av!

Skrevet

Om du var så lenge i nærheten kunne du vel sagt fra.

Skrevet

Hvorfor du ikke tok og puttet den i munnen til babyen, det hadde jeg gjort. Kunne ikke bry seg så veldig mye om den babyen mammaen. Kanskje du skulle fortalt hu om det, ved at du puttet den i munnen.

Skrevet

Da hadde jeg helt klart sagt i fra til moren..............................

Skrevet

Sånne som dere irriterer meg, meninger om alt. Hva om dette var en baby som bare skreik, i noen få tilfeller nytter ikke noe. Har selv hatt en baby som bare skreik, uansett. Gudene skal vite hvor mange stygge blikk vi fikk, og mange stygge og frekke kommentarer.

Pass deres egne barn.

Skrevet

Hvorfor sa du ikke noe da, hvis du syntes det var så ille? Det aller, aller verste som finnes er vel folk som bare ser på at andre lider uten å gripe inn. Ja, bortsett fra de som står og klager og bærer seg om hvor fælt det var å se på etterpå, da!

Skrevet

Du er mye verre enn mora som syns det er saa tragisk uten at du sier fra!

Skrevet

For noen patetiske fitter som sitter her og tror de vet alt om en baby de har sett på avstand i ti minutter.

Skrevet

Skjerp deg Hi! Det er vel ikke tragisk at et barn som ligger trygt ned i vognen sin gråter litt!

Skrevet

Selv om en unge ikke slutter å skrike uansett hva du gjør så skal du ta den opp og gi den trøst.

Mener du at jeg bare skulle latt babyen min gråte alene i 6 timer da den hadde kolikk bare for at uansett hva vi gjorde sluttet hun ikke å gråte?

Nei vet du hva vi ga henne trøst og kropskontakt hele tiden på skift for å la henne vite at vi var der for henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...