singo Skrevet 5. februar 2010 #1 Skrevet 5. februar 2010 hadde mens den 13-19 januar. så hadde vi sex 30 jan+1 februar... hvor stor er sjansen for å muligens bli gravid da? hehe er litt dårlig på dette her så tilgi meg som spør:)
nurkisimaven Skrevet 5. februar 2010 #2 Skrevet 5. februar 2010 Jeg hadde menstrasjon den 18-22 og hadde eggløsing den 31.. Så spørs om du er litt sent ute? kommer jo ann på sykluss.. søk opp på eggløsningskalkulator:) så ser du om du har no treff;)
singo Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2010 ok,bruker i grunnen å være ca i mnd mellom hver mens. altså så skal jeg ha den neste ca 13 feb,og det er jo 14 dager før mens en er mest fruktbar eller? tror jeg har litt lenger syklus enn 28 dager,men jeg skal sjekke. takk for svar:)
nurkisimaven Skrevet 5. februar 2010 #4 Skrevet 5. februar 2010 Ja:) dem sier ca 14 dager før forventet mens:) jeg har 28 dager å det er jo 4 uker..så veldig lett å regne ut..hvis ikke menstruasjonen min har klikka da...testet negativt i dag:(
singo Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 5. februar 2010 ok,da får jeg bare krysse alt jeg har å så vente til neste gang... gidder ikke teste meg så ofte-er så dyrt:( går vel an å score utenom akkurat nå eggløsningen er også?
nurkisimaven Skrevet 5. februar 2010 #6 Skrevet 5. februar 2010 du kan kunn bli gravid ved eggløsning.... jeg kjøpte 5 tester for 70 kr på nett:) det er rimelig!.. gå inn og se....google lavpris-tester på nett eller noe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå