Ksenia & Anjem Skrevet 5. februar 2010 #1 Skrevet 5. februar 2010 Rimelig sikker på at det er det i hvertfall..Har hatt det selv og det er utslett over hele kroppen.. Jeg hadde mye mere tykke utslett, mens mini ikke har så tykke..Spurte de i bhg om de kanskje har spist noe annet enn de pleier men de kunne ikke komme på noe...Jeg kan heller ikke komme på noe jeg kan ha gitt han her hjemme.. Det virker ikke til å plage han..Han klør ikke på det eller noe. Skal jeg bare la det være? Går det over av seg selv? Det er jo en allergisk reaksjon, så jeg lurer veldig på hva han har reagert på..
frøkenfryd:) Skrevet 5. februar 2010 #2 Skrevet 5. februar 2010 jeg har fått allergitab,ved elveblest da forsvant det ganske kjapt
Kåva Skrevet 5. februar 2010 #3 Skrevet 5. februar 2010 Hvis det er elveblest, vil jeg tro at han hadde klødd noe veldig. Da jeg selv hadde det, holdt ihvertfall jeg på klikke av kløen, det ble bra så fort jeg fikk allergimedisin. Tror jeg kanskje hadde ringt og forhørt meg med lege jeg...
ifie Skrevet 5. februar 2010 #4 Skrevet 5. februar 2010 Vi hadde en runde med elveblest på vår toåring for ikke så lenge siden. Han klødde forferdelig, da! Jeg var innom legen (resepsjonen) for å spørre hva vi skulle gjøre, og hun sa jeg måtte høre på apoteket om de hadde noe å smøre på. Jeg snakke også med barnehagen (han hadde fått nytt utbrudd mens han var der, så de ringte for å si fra), men de kunne ikke komme på noe han kunne reagere på. Vi smurte han med aderma-krem, som roet kløen, ellers var det ingenting vi kunne gjøre. Det gikk over etter et par dager, og har ikke kommet kraftig tilbake. Han har hatt antydning én gang til etterpå. Det er veldig vanlig at man aldri finner ut hva det kommer av, men om man får det gjentatte ganger i ansiktet, er det vist sansynlig at man reagerer på mat. http://www.lommelegen.no/321638/elveblest
mamsen=) Skrevet 5. februar 2010 #5 Skrevet 5. februar 2010 Jenta mi har hatt det et par ganger, masse utslett som flytter på seg. området var veldig varmt. men tror ikke det har klødd noe særlig. Jeg smurte bare på aloe vera og det forsvant helt etter 1 døgn
Marbella Skrevet 5. februar 2010 #7 Skrevet 5. februar 2010 Min datter fikk det i forje uke over hele kroppen etter vaksine. Jeg ringte legevakten og da kunne jeg komme og få en allergimikstur hvis det plaget henne, men hun så ikke ut til og ha noe problem og dagen etter var det borte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå