Gå til innhold

Litt råd vedrørende graviditetstest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en syklus på 27 dager, ihvertfall til vanlig... Vi prøver ikke, men denne mnd har vi muligens truffet på "rett" tidspunkt. Jeg har tatt to tester, begge på ettermiddagen, en dag 29 og en idag som er dag 32. Begge var negative. Med mine to skatter hadde jeg posistive tester på ettermiddagen på dag 35 og på dag 27. Kan jeg da stole helt på at jeg ikke er gravid? Jeg skal ut og drikke øl imorgen;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville ikke følt meg trygg på at du ikke er gravid nei. Ta en test i morgen tidlig når du våkner. Den første urinen på morgenen er som oftest veldig konsentrert og vil derfor slå ut tidligere enn en urinprøve tatt på dagtid når du drikker masse. Gjorde som deg jeg også og tok en test på kvelden som var negativ. Testen morgenen etterpå var derimot positiv. Lykke til!

Skrevet

Takk for svar:) Hvor langt var du på vei når du testet? Kanskje jeg skal ta en imorgen bare for å være på den sikre siden!

Skrevet

Husker ikke helt, men det var et par dager etter forventet mens. Det koster jo ikke all verden for en graviditetstest, så jeg ville testet hvis jeg var deg. Hadde aldri greid å la være, ville vært alt for spent!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...