Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #1 Skrevet 5. februar 2010 http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=20822177&sid=xz4dbapvgXz118204 Ja, det ser for jævlig ut, rett og slett. Men det er ca dette jeg kan få i lån. Så har ikke så mye valg liksom. Kan det bli fint med maling, nytt gulv og kjøkken??
AussieAnette Skrevet 5. februar 2010 #2 Skrevet 5. februar 2010 Ja, dette var helt forferdelig.. hehe. Tror ikke jeg har sett noe verre.. hehe. MEN mye gjør seg med parkett og maling av vegger! Og nytt kjøkken som du sier. Denne plassen kan faktisk se bra ut. Det jeg heller ville sjekket var fuktskader og slike ting. Og flott beliggenhet var det jo
Gjest sug lut Skrevet 5. februar 2010 #3 Skrevet 5. februar 2010 Klart det kan! Bare forsikre deg om at det ikke er sopp og råte, samt at du ikke har brannfarlig el-anlegg. Deretter kan du i prinsippet flytte rett inn og male deg gjennom etterhvert som du gidder og har råd.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #4 Skrevet 5. februar 2010 Hehe, det var jo så stygt at det nesten ble kult Synes det var et fint/koselig hus jeg, men mye jobb da. Tror det kan bli kjempefint, men du bør nok bytte det elektriske anlegget og tegne en utvidet forsikring mot sopp, råte og skadedyr så du er sikret. Kjøpte et sånt slitent gammelt hus selv vi og nå har vi pusset opp i 5 år. Er snart ferdig nå men det har kostet mange hundre tusen selv om vi har gjort mye selv.. Merkelig nok hadde vi omtrent samme løsning på badet, så vi slo ut veggen og laget et stort bad. Har byttet det elektriske anlegget i hele huset, måtte skifte et tak pga lekkasje, hadde stokkmaur, råte i veggene under to av vinduene osv. Men vi fallt helt for plassen, elsker nå huset og utsikten, det har blitt kjempebra! Vi har forresten hatt en verdiøkning på over 1 mill da, så det har lønnt seg å pusse opp
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #5 Skrevet 5. februar 2010 Så bra da Var deres hus like ille som dette? Det er vel kjempe dyrt å skifte el. anlegg. Huff. Kan fort bli dyrt dette skjønner jeg.. HI
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #6 Skrevet 5. februar 2010 Du kan pusse opp for millioner, men selve huset og beliggenhet er jo jævlig..
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #7 Skrevet 5. februar 2010 Så bra da Var deres hus like ille som dette? Det er vel kjempe dyrt å skifte el. anlegg. Huff. Kan fort bli dyrt dette skjønner jeg.. HI
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #8 Skrevet 5. februar 2010 Jeg tror det kan bli kjempefint! Jeg ser masse potensiale i huset. Men det vil koste masse jobb og en del penger. Men du kan jo ta det litt etter litt. Ordne bad og kanskje kjøkken før du flytter inn. Så ta et og et rom etterhvert som du har penger til det. Med arbeid og kjærlighet så tror jeg dette kan bli et kjempefint hus (tenk på hvor mye DU kan få det til å stige i verdi!), men vær sikker på at ikke det er sopp, råte, skade i rør eller el-anlegg før du kjøper det... Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå