Gå til innhold

Hvordan få lufting sjokoladekake?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Noen som har tips for hvordan få en luftig sjokoladekake? Jeg har fulgt oppskriften og kaka ble god den. Men den ble veldig kompakt og mektig. Lurer på om man kan få en slik kake luftig på en eller annen måte?

Kom gjerne med tips!

Takker

Fortsetter under...

Skrevet

Kjøp Toro sjokoladekake i langpanne på butikken. Det finnes ingen bedre sjokoladekaker.

Skrevet

Hiver meg på toro langpanne. Ingen over, ingen ved siden! =)

Skrevet

For å kunne hjelpe deg må jeg se oppskriften.

Skrevet

For å kunne hjelpe deg må jeg se oppskriften.

Annonse

Skrevet

Om dere syns den til Toro er god har dere ikke smakt mye gode sjokoladekaker.

Skrevet

Toro langpanne sjokoladekake, kan den brukes i rund form evnt 2 poser i en rund form. Blir den luftig og god da??

Skrevet

toro langpanne sjokolade kake.. kan den lages i rund form, evnt 2 poser i en rund form. Blir den luftig og god da? noen som har prøvd det?

Skrevet

Oppskriften består av sukker og smør som røres hvitt. Skiller egg og eggehvite, har plommen i egge-kremen. Tilsetter hvetemel, vaniljesukker, bakepulver og kakao vekselsvis med kaffe og h-melk. Har i eggehviten til slutt.

Stekes på 175 grader til kaken er gjennomstekt og slipper kanten på formen.

HI

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

men visper du da eggehviten stiv med litt melis? og har den i til sist ved aa folde den inn, det pleier jeg aa gjoere og kakene mine faar jeg mye skryt for (om jeg saa skal si det selv.. he he)

Skrevet

Bare lag Crazy Chocolate Cake, vannvittig god og deilig, myk, luftig konsistens:-) Og ikke minst enkel!!

www.detsoteliv.no

søk på den her;-)

Skrevet

Da skal jeg prøve det neste gang, med melis altså. Takk for tips! Smak er viktig, men greit om den ikke blir "blytung" og altfor kompakt også!

Annonse

Skrevet

litt artig å lage noe selv fra bunnen av da. Men toro smaker greit den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...