jippiii Skrevet 5. februar 2010 #1 Skrevet 5. februar 2010 har en begynnende brystbetennelse kjenner jeg....veldig vondt i det ene brystet, ømt, kaldsvetter. Fryser enda det er 25 grader i stuen og jeg under ullpledd.....!kan det hjelpe med ibux? i tillegg til andre tiltak selvfølgelig, som hyppig tømming, varme omslag!håper å bli kvitt det før jeg må ha antibiotika
Gjest ->>- Skrevet 5. februar 2010 #2 Skrevet 5. februar 2010 Det kan gi smertelindring og senke feber, men det vil ikke gjøre noe i forhold til selve infeksjonen.
jippiii Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2010 trodde ibux var litt betennelsesdempende jeg...
Endelig mamma!! Skrevet 5. februar 2010 #4 Skrevet 5. februar 2010 Siden du har brystbetennelse går jeg ut i fra at du ammer. I så tilfelle bør du ikke ta ibux. Ta en paracet isteden, det er snillere for babyen din.
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 5. februar 2010 #5 Skrevet 5. februar 2010 Ibux er ikke noe problem ved amming siden det nærmest ikke går over i morsmelk (konsentrasjon i morsmelk er 1% av konsentrasjonen i morens blod). Jeg har tatt det den ene gangen jeg hadde brystbetennelse. Kledde meg varmt og tømte brystet også selvfølgelig. Er nok ikke dumt siden brystbetennelse ikke alltid skyldes bakterier, men kun en lokal reaksjon som Ibux kan dempe.
Expat Skrevet 5. februar 2010 #6 Skrevet 5. februar 2010 Men har du feber over 39,5 eller har feber lenger enn 24 timer så kom deg sporenstreks til legen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå