Treningsmamma har født ♥ Skrevet 5. februar 2010 #1 Skrevet 5. februar 2010 Selv skjønner jeg ikke så mye av denne kroppen for øyeblikket! Jeg har nemlig spottet i 4 dager snart. Trodde tante rød kom i går da jeg hadde litt friskt blod- men så har det stoppet opp igjen, og gått tilbake til spotting. I tillegg hadde jeg plutselig blankt (?!) utflod i natt med blod. Har som regel spottet 1 eller 2 dager før, men nå begynner kroppen min å irritere meg!! (Tante rød skulle ha kommet i går) Noen som har opplevd dette? Vil gjerne i gang med prøvingen så hvis noen ser tante rød så send henne til meg!
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #3 Skrevet 5. februar 2010 "i gang med prøvingen"? Det er vel for faen bare å knulle i vei! Nek
Treningsmamma har født ♥ Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 5. februar 2010 Tusen takk for at du er så saklig når du svarer ) Ha en flott fredag videre!
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #5 Skrevet 5. februar 2010 Lite saklig å være så opphengt i perioder at du MÅ vite når siste mens var før du kan pule typen din uten prevensjon også.. Dessuten er det ikke en kjeft her som kan vite hva det røde i trusa di er, bortsett fra at det høyst sannsynlig er blod
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #6 Skrevet 5. februar 2010 har skjedd meg en gang, spottet i tre dager som vanlig men mensen kom ikke på dag 4, viste seg at jeg var gravid
Gjest Tale30 Skrevet 5. februar 2010 #7 Skrevet 5. februar 2010 Kanskje du slipper å prøve? Det du beskriver skjedde i alle fall med meg da jeg var gravid. Masse lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå