Gå til innhold

Bekymret.....

Wembie

Anbefalte innlegg

Hei...helt ny i dette gamet her jeg, da dette er første gang jeg er gravid (5+5)...og hittil har det vært en helt fantastisk opplevelse, som dessverre i dag ble erstattet med fryktelig mange negative følelser...Er livredd og lei meg for at det kan ha gått galt, da jeg i dag mårrest oppdaget at jeg blødde (friskt rødt blod....ikke såååå mye, men nok til at jeg måtte finne frem et bind)...Og det gjør jeg fortsatt:( Har imidlertid ingen smerter, noe legen mente var svært positivt (da jeg tilfeldigvis hadde bestilt min første time til i dag).... Men det var lite han egentlig kunne gjøre, annet enn å ta en hcg blodprøve for å sjekke nivået mitt (skal ta en ny på mandag for å se hvilken vei det går)... Er så sykt bekymret for at jeg skal få beskjeden jeg så inderlig ikke vil ha i neste uke...Vil bare at blødningen skal slutte!!!!!!! Har googlet alt mulig rart i hele dag, for å prøve å bli klokere...og har skjønt at svært mange opplever blødninger tidlig i svangerskapet...men det er forferdelig å måtte gå og vente på denne måten...for jeg ble i grunn ikke noe klokere:((((((

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...