Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #2 Skrevet 5. februar 2010 Javisst. Blødde i tre måneder i strekk, så sporadisk i tre måneder, og da tok jeg den ut.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #3 Skrevet 5. februar 2010 Jeg har holdt på i 2 1/2 uke nå... Fikk beskjed om at det kunne ta opp til 3 mnd før det stabiliserte seg :/ Om dette fortsetter tar jeg den ut igjen, blødde i 7mnd hver dag når jeg gikk på p-sprøyten... Det gidder jeg ikke flere ganger, er ikke akkurat lite som kommer heller Og jeg som nettopp har blitt kjent med en kjekk herlig fyr... *sukk*
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #4 Skrevet 5. februar 2010 Ja det er normalt. Jeg blødde i 4,5 mnd( det er ikke fullt så normalt)
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #5 Skrevet 5. februar 2010 hei du:) Vet du hva..akkurat det samme skjedde til meg for 5-6 år siden når jeg satte inn spiral. For d første var d SINSYKT vont å sette den inn, jeg klarte ikke å strekke ut mage el noe etterpå, og ble bare liggende i sengen.Klarte ikke å gå på jobb,knasket smertestillende og syntes synd på meg selv.. Jeg ble sykemeldt fra onsdag til mandag pga dette.Smertene kan besrives som moderate til sterke rier, uten pause i mellom. Mannen min sa jeg måtte gå tilbake til legen å få tatt ut "skiten" da jeg hadde had slike smerter i 3 mnd, OG konstant blødde..Og det var ikke lite jeg blødde for å si det sånn..Men jeg var livredd for å dra tilbake til legen, jeg tenkte at hvis det var så vont å sette inn, torte jeg ikke å ta den ut, for "alle" hadde jo sagt at d ikke er behagelig å ta den ut.. Jeg klarte til slutt å karre meg til legen etter 1ÅR(!) da klarte jeg bare ikke å ha den lengre.Jeg hadde konstante smerter, og blødde kraftig hele tiden..(på 1 ÅR hadde jeg had 15(!) dager uten blødning tilsammen..) Jeg har snakket med mange som har satt inn spiral, og ingen har had de samme problemene som meg.Regner med legen hadde satt den inn feil.Han tilbød meg UL for å se om den sto riktig inn,men jeg ville bare ha den UT! Jeg var så glad og lettet etter at jeg fikk fjernet den:)Og jeg kommer ALDRI til å sette inn spiral igjen!! Jeg vil råde deg til å ta kontakt med legen din.Hør med h*n ang dette.Be om å få gå til en Gynekolog el få time til UL for å se om den sitter riktig.Har du had smerter også?
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #6 Skrevet 5. februar 2010 Ja dt er helt normalt. Blødde ca 2mnd etterpå.. Kjett, men når det har gått seg til vil du jo ha mye mindre blødninger ved mensturasjon.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #7 Skrevet 5. februar 2010 Det er relativt vanlig å blø i 3-6 mnd med hormonspiral... over 6 mnd her.. hurra.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #8 Skrevet 5. februar 2010 Javisst. Jeg blødde 9 måneder i strekk før jeg ga opp og tok den ut. 1200 kr rett ut av vinduet. Hadde ikke sex en eneste gang mens jeg hadde den dritten! Ikke hadde jeg lyst og ikke hadde han lyst sånn som jeg blødde.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #9 Skrevet 5. februar 2010 hi her.. ja jeg har hatt smerter, veldig kraftige menssmerter. Nesten som de ligner på åpningsrier av og til:( det er kobberspiral jeg har fått satt inn, så jeg vet ikke om det kanskje har noe å si på blødningene? så jeg får vel bare belage meg på å blø en periode jeg da:( hormoner tåler jeg ikke, og kondom er en gledesdreper spess når man er i et fast forhold. ...ja, så er det sånn at det kan se ut som om det snart er slutt..at det bare kommer noen dråper, til at jeg blør som en sil dagen etterpå huff..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå