Gå til innhold

Noen her som har søkt støtte fra NAV om penger til barnedåp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk du godkjent? Hvor mye?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Betaler NAV for slikt undødvendig tull???

Makan hva man skal bruke skattepenger på!!

Skrevet

Har jeg virkelig aldri hørt om, hva slags stønad er det da?

Skrevet

Nei, det håper jeg da virkelig ikke noen har fått. Det får da virkelig være måte på. Mener du at NAV skal finansiere folks religionsutøvelse?

Skrevet

Jeg håper virkelig ikke at skattebetalerne betaler for at barn skal inn i kristedommen. Ikke for å feire at de har et navn heller.

Skrevet

Vi har fått hørt at noen har fått det sponset av NAV. Men vi vet ikke hvem. NAV i kommunen har visst sponset konfirmasjon før også...

Skrevet

Hvis det er en stønad så blir jeg rett og slett forbanna.

En dåp er da ikke nødvendig sånn sett, ei heller navnefest.

Hvis man ikke har råd til å bake noen kaker og invitere på kaffe etter dåpen bør man vel kanskje ikke døpe barnet??

Da bør du heller søke penger fra "Kirken" om de kan dekke det for deg..

Makan..

Nordmenn begynner å bli et så tragisk og bortskjemt folkeslag..

Skrevet

Koster det noe å døpe barn???

Det er vel i så fall festen som koster penger, og det kan vel ikke staten sponse!?

Skrevet

Det tror jeg ingenting på at går ann!

Skrevet

Det er vel det at man kan søke nav om at de skal sørge for at barnefar skal dekke halve dåpen/konfirmasjonen, om man ikke er sammen med barnefar. At nav fikser det med han, eller at nav kan dekke noen når barnefar ikke kan.

Skrevet

Ærlig talt! Hvis jeg skal være med å betale for dåpen med mine skattepenger, slik at du kan kjøpe dåpskake og dilldall, kan vel du være med å betale bryllupskaka mi!?!

Skrevet

Var det jeg også tenkte, det koster vel ikke noe å døpe et barn. Om man skal ha noe tilstelning trenger man vel strengt tatt ikke innvitere andre enn de aller nærmeste, faddere og besteforeldre. Det trenger vel ikke koste så voldsomt å lage middag til et par ekstra, og bake en kake eller 2.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...