mai mammaen til to Skrevet 5. februar 2010 #1 Skrevet 5. februar 2010 Noen som har noen tips til hotell i London? jeg har aldri vært der før... vi vil bo sentralt.. med shopping i gangavstand....
Mom2Two Skrevet 5. februar 2010 #2 Skrevet 5. februar 2010 Swissôtel The Howard. Supert hotell og veldig kjekk beliggenhet, rett ved Temple tbane (rett over gaten. Vi hadde fantastisk utsikt til London Eye, Big Ben osv. fra rommet. http://www.swissotel.com/EN/Destinations/United+Kingdom/Swissotel+The+Howard/Hotel+Home/Hotel+Description Vi bestilte via hotels.com og betalte i overkant av 1300 kr pr natt. Jeg har bodd på mange hotell i London, men dette er defintivt det jeg har vært mest fornøyd med. Spesielt beliggenheten, for jeg er egentlig ikke så fisefin på standarden (men gidder ikke å bo i et høl når jeg skal på sånn kosetur).
Mom2Two Skrevet 5. februar 2010 #3 Skrevet 5. februar 2010 Hvis du er ute etter litt "power shopping", så er det veldig lettvint å ta tuben til "Westfield", Europas største kjøpesenter. Det er bare å ta Central Line til Sheperd's Bush, 2 min å gå fra stasjonen. Der har de alt fra de billige kjedebutikkene som GAP, TopShop osv. til high end designer flag stores og alt mulig annet. Det er også massevis av bra caféer og restauranter der. Om man er ute etter litt mer spesielle ting, er det lurt å lese guider å finne ut hvilket område som har det du er ute etter (enten det er antikviteter eller dyre designerklær). Oxford Street er jo "hovedhandlegaten", men rimelig kjedelig og main stream, men har du ikke vært i London før, er det et helt okay sted å starte altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå